Max Factor smooth miracle primer vs. Revlon photoready primer

September 09, 2017


Do sad su vam se svideli svi postovi na temu poređenja, u istom stilu nastavljam sa deljenjem utisaka. Ove postove prvenstveno pišem zbog različitih tipova kože, različitih mogućnosti proizvoda, kao i razlike u cenovnom rangu. Pa da krenemo!


Revlon i Max faktor su potpuno dva različita prajmera, sličnosti gotovo i da nema.
Revlon dolazi u staklenoj ambalaži sa 27ml proizvoda, dok Max Factor dolazi u plastičnoj ambalaži sa 30ml istog.
Njegova ambalaža mi se više dopada jer ima zlatne detalje koji me podsećaju na luksuz.
Cena Revlon prajmera je ja mislim oko 1800 dinara (15e), a cena Max Factor prajmera je oko 1500 dinara (12,5e). Takođe, često može da se nađe na sniženju za 900 dinara.


Revon ima malo gušću teksturu, što mi ne predstavlja problem jer se i jedan i drugi prajmer lepo stapaju sa kožom lica.
Max Factor prajmer mi je daleko prijatniji na koži tokom nanošenja, jer mi deluje kao da je dnevna krema.

Smatram da su ova dva proizvoda namenjeni različitim tipovima, jer MF prajmer ostavlja sjajnu završnicu i ima minimalnu pokrivnu moć (ne smanjuje toliko crvenilo), dok Revlon ima mat završnicu i malo ječu prekrivnu moć. S obzirom na to, MF bih preporučila devojkama sa suvom i mešovitom kožom. Revlon definitivno treba da zaobiđu devojke sa suvom i normalnom kožom, jer zna da naglasi problematične delove. Nije baš sve toliko crno kod ovog prajmera, najviše mi se dopada kako izgleda na zrelijoj koži, tj. ublaži bore.
Znam da dosta devojaka, žena ima problem sa porama, u tom slučaju daleko bolji proizvod je takođe MF. On moje proširene pore u potpunosti ujednači, te se ne vide ni nakon stavljanja pudera.


Oba prajmera produže dugotrajnost pudera, kao i kontrolisanje T-zone. U tom slučaju ćete da budete mirni, koji god da izaberete.
Kod MF prajmera mi se jedino nije svideo miris, koji je veoma intenzivan nekoliko minuta. Oba su na silikonskoj bazi, pa to imajte u vidu prilikom kupovine.


Kada sumiram utiske, oba prajmera su odlična za različite tipove kože, ali mom tipu više odgovara Max Factor prajmer. Razlog zašto mi se više dopao je to što u potpunosti ukloni vidljivost pora, kao i to što mi deluje više kao dnevna krema tokom nanošenja.

Ukoliko vas zanima detaljna recenzija ova dva proizvoda, kliknite na linkove!
MAX FACTOR PRAJMER - recenzija
REVLON PRAJMER - recenzija


Da li ste probali ova dva proizvoda i kakvi su vaši utisci?


You Might Also Like

0 comments

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews