Llums vs. Avon quick dry nail spray

October 25, 2017


Ovog meseca me je posebno okupirala želja za nail artom, te sam došla na ideju da sa vama u buduće delim i neke postove vezane za ovu temu.
Smatram da svaka od vas može postići savršen efekat, ukoliko ima odgovarajući "materijal".
S obzirom na to, danas ću uporediti dva proizvoda koja će vam olakšati posao.

Reč je o Avon i Llums spreju za brzo sušenje laka. 
Njihova cena je uglavnom identična i mogu se nabaviti za 250 dinara.
Smatram da su ovo izuzetno povoljni proizvodi i da vredi uložiti u iste.

Međutim, meni se jedan više dopao. U nastavku čitate zašto!


Llums sprej, tačnije proizvod nam dolazi pod pritiskom u bočici, dok Avon sprej dolazi u običnoj bočici sa prskalicom. Mislila sam da mi ovo neće predstavljati problem ali razlika je i te kako očita.
Prilikom apliciranja Avon spreja, ostaje mastan trag po prstima. Meni je ovo vrlo neprijatno. Imam osećaj da su mi ruke prljave i ne mogu da ih operem, jer bih uništila lak. Sa Llums sprejom ovo nije slučaj. Vrlo lepo rasporedi proizvod po svim noktima i zato ima veliki plus.


Što se tiče dejstva, Llums mi se pokazao kao mnogo efikasniji. Sve to zavisi od teksture laka i sloja koji se nanese na nokat. U mom slučaju, za dva deblja sloja; Llums spreju je dovoljno 7 minuta da se osuši, a Avon spreju je potrebno oko 15 minuta. 

Smatram da Avon proizvod nije loš ali ukoliko radite nail art biće potrebno daleko više vremena kako bi osušio nekoliko slojeva laka. Ako već imate mogućnost da izaberet bolji proizvod, to bi definitivno bio Llums.
Nisam probala još neke proizvode ovog tipa, ali ukoliko nađem nešto bolje, sigurno ću vas obavestiti.


Da li ste probale neki od proizvoda i kakvi su vaši utisci?


Zapratite me i na instagramu gde svakodnevno objavljujem zanimljiv sadržaj!
@ssforevermakeup1



You Might Also Like

0 comments

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews