Marble nails

October 21, 2017


Danas se družimo sa jednom inspirativnom idejom. Tačnije, želela sam malo da se opustim i pružim sebi uživanje u nail artu. Nisam expert i svakako da nije nista teško što ću vam predstaviti, ali se nadam da će vam se svideti.


Ovaj manikir je trenutno dosta popularan, a radi se o mermernom efektu.
Postigla sam sve sa lakovima koji se dosta brzo suše i nisu namenjeni za crtanje, pa ukoliko imate akrilne boje verovatno će i efekat biti bolji.
Međutim ja sam sasvim zadovoljna rezultatom.

Prvo i osnovno kod mene je baza, u ovom slučaju je to Eveline. Znam da dosta devojaka hvali istu. Ja je koristim nekoliko godina i zadovoljna sam ali ona sadrži kancerogeni sastojak. Smatram da je to karcerogeno ali se on nalazi u nekim manjim količinama, s obzirom na to da se nalazi na 10 mestu sastava. Većina lakova sadrži isti, upravo taj sastojak je namenjen jačanju noktiju.
Pokušaću da nađem nešto bolje pa da vam javim.

Mažem jedan sloj baze.


Zatim koristim Essence lak 46 black is back za dva nokta (palac i kažiprst), a na ostala tri mažem Avon gel shine Iceberg White. Moram da naglasim da sam koristila dva tanja slija istih.


Kada se lak osuši, na domalom prstu crtam linijice što svetlije. Za ovo sam koristila Avon lak, koji sam pominjala u tekstu i Rimmel velvet matte 013. Pomoću vrlo tanke četkiće. Postižem efekat kojim sam zadovoljna.


Za sam kraj, na mali nokat sam zalepila traku crne boje, kako bi izgledalo kompletnije.


To je sva mudrost ovog lakiranja!
Kako bi se brže osušio lak koristila sam Essence quick dry top coat i Llums super dry spray.
Mislila sam da pišem recenziju ovog top coata ali nažalost više ne može da se pronađe u drogerijama, pa mislim da je suvišno. Ukoliko naiđete na isti imate moje preporuke. Stvarno pomaže pri sušenju laka, isto tako da sjajnu završnicu. Primetila sam da je i lak dugotrajniji ukoliko koristim njega.

Nadam se da ste uživale u ovom postu.

Ukoliko želite prve da saznate za sledeći manikir, pratite me na IGu jer tamo objavljujem kratke videe tokom postupka.
@ssforevermakeup1

You Might Also Like

0 comments

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews