Multiactiv Snail Skin Care

October 17, 2017


Kao što vidite po naslovu, danas vam pišem o jednoj kremi.
Dugo nisam pisala o njima, jer mi je potrebno stvarno dosta vremena kako bih testirala ovaj tip proizvoda. Ako me duže pratite sigurno znate da imam kombinovanu i osetljivu kožu, pa u mom slučaju testiranje traje i nekoliko meseci.


Multiactiv gel krema nam dolazi u belom pakovanju od 100ml.
Miris je intenzivniji, nekom to zna da predstavlja problem ali meni nije. Zadržava se svega par minuta na koži.

Šta kaže proizvođač?
Jedinstvena svojstva puževe sluzi u kremi obogaćenoj shea buterom i hidrirajućim kompleksom odlična su kombinacija za svakodnevnu negu i hidrataciju svih tipova kože. Krema prodire duboko u epiderm, stimuliše prirodnu regeneraciju kože i ublažava sve njene nepravilnosti.



Tekstura se dosta razlikuje od svih proizvoda koje sam probala, jer nije ni gel a ni krema.
Veoma je lagana na licu, a u svom sastavu sadrži Ši puter. Ona nije masna, nego je na bazi vode. Meni ovo odgovara, jer "teške" kreme ne mogu da koristim. Prvi razlog je to što mi zapuše pore i imam osećaj kao da mi koža ne diše, a drugi razlog je što se zbog toga na mom licu pojavljuju bubuljice.

Hidratacija je zaista ono što mi je pružila ova krema. Kada je nanosim na lice imam osećaj da ga blago hladi, što mi je posebno prijalo u letnjem periodu. Ne mogu ni sad da se požalim na ovo, jer ujutru kad je nanesem, razbudi me. Primetila sam još neke promene od kad koristim ovu kremu.
Blago mi ublaži crvenilo ali i ujednači ten. Ne znam kako bih ovo opisala.
Ožiljke i pigmentovane fleke mi nije odstranija ali se ja ovom nisam ni nadala. Stvarno sam pokušala na sve načine da rešim ovaj problem ali jednostavno ne ide.

Pošto ova krema u sebi sadrži puževu sluz, neki će očekivati neočekivano. Moje mišljenje je da treba biti skroman. Ova krema pomaže pri regeneraciji kože, a ona se odnosi na suve delove lica.
Bar je kod mene bio takav slučaj.
Nju sam koristila uglavnom ujutru i nisam imala problem kada sam se šminkala.
Veoma brzo se upija, što vam neće predstavlajti problem ako ste u žurbi.



Ova krema je veoma pristupačna ukoliko pogledam koliko se proizvoda dobija. Za lice je stvarno potrebna mala količina i krema ima da vam traje dosta dugo, iako je koristite svakodnevno.
Nju možete pronaći u DMu ili Lillyu, a njena cena je oko 750 dinara(6e).

Kada sumiram utiske, mislim da bi ova krema stvarno odgovarala svim tipovima kože, jer kao što sam rekla odlična je za hidrataciju. Ne utiče dodatno na sebum, a izuzetno je nežna. 
Ja nisam imala nikakve neželjene reakcije.

Još neke recenzije ovog brenda:


Zapratite me i na instagramu!
@ssforevermakeup1


*PR proizvod

You Might Also Like

0 comments

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews