Održavanje kozmetike

October 13, 2017


Na Insta Storyu sam vas pitala, da li želite da vam pišem o ovoj temi i preko 30 devojaka se složilo.
U planu sam imala neki drugi post ali svakako ću uvek pisati postove koji vas trenutno zanimaju.
Pa da krenemo!


Sve češće se susrećem sa otvorenim proizvodima po drogerija. Razbesnim se na samu pomisao, a ne nešto više. Ovom prilikom vas upozoravam da dobro pogledate proizvod koji želite da kupite.
U slučaju da su svi proizvodi otvarani, nemojte ih uzimati.
Ovo vam govorim najiskrenije, jer to uopšte nije higijenski.

Meni je higijena na prvom mestu i stvarno sam specifičan slučaj, ali sa vama danas želim da podelim kako ja dezinfikujem četkice, paletice, senke i tome slično.

Koliko često perem četkice i dezinfikujem?

Četkice koristim samo ja, nekad mi predstavlja napor kada moram da operem dvadesetak, ali šta da se radi. Ja konkretno četkice perem posle trećeg nanošenja pudera/senki. Ukoliko imate sredstvo za suvo pranje četkica to može da se pomeri do pet nanošenja. Ovo je lično moje mišljenje a sad ću da obrazložim i zašto.
Četkice nam uglavnom stoje napolju na stolu, u plastičnim činijicama i slično. Tokom njihovog boravka na "otvoreno" mestu, pada prašina kao i na sav nameštaj u prostoriji. Ukoliko se četkica od pudera ostavi, prašine će na njoj biti ali se sigurno neće videti golim okom. 
U tom slučaju ako imate izuzetno osetljivo lice ili problematično, perite četkice što česće.

Četkice denzifikujem posle svakog pranja, a to radim na sledeći način.
Kada operem četkice, prosušim dlaku trljanjem kružnim pokretima o čist peškir. Nakon toga prebrišem drške alkoholom, a onda dlaku poprskam istim.
To bi bilo ukratko o četkicama.


Održavanje praškastih proizvoda (senke, palete, bronzeri)

Praškasti proizvodi nisu izloženi posebno prašini i bakterijama, jer se koriste uglavnom čiste četkice. Kada kažem čiste odmah pomislim na sebe. Volim da experimentišem sa bojama i ne mogu neku četkicu više puta da koristim (jer za sad nisam pronašla odgovarajuće sredstvo za suvo pranje). Ovo se odnosi na to kada su četkice za senke u pitanju, ali sa četkicama za kompaktni puder, rumenilo i bronzer nije ista priča. 
U par navrata sam se susrela sa tim da devojke zapostave ove četkice jer je ista nijansa proizvoda i koriste je "fazon do smrti"
Treba da se obrati pažnja na ovakve stvari, iako su potpuno banalne, mogu da vam unište lice.

Dezinfikovanje ovih proizvoda je vrlo jednostavno. Uzme se bočica (sa pumpicom) alkohola i samo se poprska preko proizvoda. Kasnije obrišem pakovanje i ostavim dva minuta otvoren proizvod kako bi ispario isti.
Međutim, ja konkretno paletice i sve druge praškaste proizvode dezinfikujem jednom mesečno, ali ukoliko se šminkate svakodnevno, ovo bi trebalo da radite svake treće nedelje.

Karmini

Ne postoji način na koji možete da dezinfikujete ove proizvode. S obzirom na to, nikako nemojte da posudite drugaricama labelo, karmin ili bilo šta za usta. Ukoliko vam rođena sestra ili majka zatraže nešto ovog tipa, naravno da ćete ga pozajmiti ali u bilo kom drugom slučaju NE.
Nemojte da se stidite i da odbijete najbolju drugaricu ukoliko je zaboravila labelo, to je vaše i samo vaše. Nikad ne možete da budete sigurni da li će vam sutra izaći herpes ili će se odraziti na još gori način u organizmu.
Profesionalni šminkeri koriste četkice za ovu namenu i to imajte u vidu.


Proizvodi kojima je prošao rok

Što se tiče ovakvih proizvoda moje mišljenje je podeljeno.
Nije isto da li je to praškasti proizvod ili tečni.
Praškasti proizvodi imaju rok 2-3 godine, sve zavisi. U slučaju da proizvode "održavate" mislim da mogu da se koriste još pola godine, godinu dana.
To bi bio maksimum i vreme im je za kantu, ove proizvode nemojte da prosleđujete.
Što se tečnih proizvoda tiče, sa ovim se ne bih igrala. Ako se radi o puderu, prajmeru, karminu bolje da ih odmah bacite. Može da se desi da ovi proizvodi i pre isteka roka promene miris i boju, pa budite pažljivi.
Zato vam savetujem da ne kupujete 2-3, pudera ukoliko znate da nećete moći da ih potrošite.

Ja još nisam imala susret sa ovakvim proizvodom, kad mi se jedan puder svidi koristim ga svakodnevno. Oni se dosta brže troše od praškastih proizvoda, što je logično.
Čisto sumnjam da će neko jedan puder koristi dve godine.

Bitno je da napomenem, uvek se šminkajte sa čistim rukama i prethodno opranim licem.

Nadam se da će vam ovaj post biti od koristi jer sam se potrudila i bila potpuno iskrena.
Iako mislite da ove stvari nisu bitne i te kako jesu.

Ovo je lično moje mišljenje i mala pomoć vama koji želite da vaša šminka bude što "bezbednija".

Pišite mi da li se slažete sa mnom i da li praktikujete ovo.


Zapratite me na Instagramu!

You Might Also Like

4 comments

  1. Fenomenalan post i jako koristan, najbitnija je higijena kod kozmetike, iako vecina na to ne pazi nazalost.

    Blog: MagdalenaŠ.

    ReplyDelete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews