Balea maske za lice

December 14, 2017


Da li ste i vi onaj tip osobe koju privuku simpatična pakovanja?
Sigurno ste probale ove maske ako je vas odgovor, DA!



Kada sam otišla u kupovinu, želela sam da uzmem maske za lice jer volim da isprobam neke nove, na našem tržištu. 
Tad sam naišla na ove neodoljive Baleine.
Prvo što me je privuko jesu svakako njihova šarena pakovanja, a potom i cena. 
Njihova cena je 99 dinara.

Ove maskice mogu da se nađu u nekoliko boja sa različitom namenom. Ja sam uzela plavu i zelenu. Veoma su slične jer obe u svom sastavu sadrže hijaluronsku kiselinu i još neki ekstrakt. 
U nastavku čitate detalje!


Plava maska - hijaluronska kiselina i ekstrakt algi


Ova maskica je namenjena za čišćenje i intenzivnu hidrataciju kože.
Prvo što sam zapazila kod ove maske jeste njena vodena tekstura. Odmah mi je bilo sumnjivo kako uopšte ovo može da bude maska. Navikla sam da su one dosta gušće teksture sa nekom "bojom".
Uzela sam da pročitam uputsvo za upotrebu koje glasi: maska se nanosi uveče nakon čišćenja lica, a zatim se ostavim da deluje preko noći. 
DA, dobro ste pročitali!
Može stajati na licu i tokom dana 15-20 minuta.

Konkretno ova plava maska, nema intenzivan miris, što meni odgovara. Potpuno je neutralan.
Prvi put sam je nanela i ostavila nekih 20 minuta na licu. Plašila sam se da mi ne izazaove neke alergijske reakcije, pa je ovo bio test.
Moram da naglasim, kada sam je skinula, nisam videla razliku na licu. Samim tim, smatram da ova maska neće uraditi ništa za tako kratko vreme.
Kada sam je ostavila na licu preko noći, priča je potpuno drugačija!
Odlično je hidrirala kožu, a isto tako se povuklo i crvenilo.
U ovom pakovanju ima dovoljno maske/kreme za 4-5 nanošenja. Ja ne nanosim kreme u debljem sloju pa je možda i to razlog, ali piše da su za jednokratnu upotrebu. 



Zelena maska - hijaluronska kiselina i ekstrakt zelenog čaja


Ova maska je namenjena za podsticanje oblavljanja kože, poboljšanje njene elastičnosti i za hidrataciju.

Maska takođe nema intenzivan miris, blago se oseća samo zeleni čaj. 
O ovoj maskici nemam baš pozitivno mišljenje, jer nije ispunila moja očekivanja.
Tačnije, apsolutno nije ništa uradila od toga što je proizvođač obećao. 
Hidratacija koja je vidljiva posle ove maske je stvarno minimalna. To je sve što je ona meni pružila.
Možda je neko od vas imao drugačije iskustvo ali meni je u zimskom periodu stvarno potrebna hidratacija.



Kada sumiram utiske, stvarno ne znam gde bih sortirala ove maske. 
Po svemu sudeći, rekla bih da su ovo kreme. Ukoliko volite da probate nešto novo, svakako vam preporučujem plavo pakovanje. 
Mislim da se ne isplati kupiti ovakav proizvod, jer vam neće pružiti hidrataciju koja je potrebna koži u zimskom periodu.



Zapratite me i na instagramu gde svakodnevno objavljujem zanimljivi sadržaj!

You Might Also Like

1 comments

  1. ove maske mi deluju jako zanimljivo i htela sam da ih isprobam ali nisam ih videla u dm-u :) svakako ako budu bile sledeci put uzecu ih :)

    pogledaj moj novi post ako zelis

    http://oazalepote.blogspot.rs/2017/12/sta-pokloniti-dragim-osobama-za-praznike.html

    ReplyDelete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews