NOVI Golden Rose mat karmini (23,25,26)

December 17, 2017


Na mom blogu ste imali priliku da čitate post o nekim nijansama ovih karmina, ali želela sam da vam predstavim i nove nijanse koje su stigle kod mene na testiranje!



Golden Rose je lansirao nekoliko novih nijansi karmina, da budem preciznija devet (od 18 do 26).
A ja ću vam danas pričati nešto više o nijansama 23,25 i 26.
U međuvremenu su izašle još tri nijans ovih karmina!

Sigurna sam da ste probale bar jedan karmin iz ove kolekcije, pa znate kako se ponašaju na usnama. U slučaju da niste probale, ja ću vam napisati u par rečenica nešto detaljnije.

Pigmentacija ovih karmina je odličan, samim tim možete da precrtate malo usne, a razlika neće biti primećena. Potreban je samo jedan sloj i četkica je toliko precizna da vam ne trebaju olovke.
Znamo da mat karmini znaju da isuše usne, sa ovim karminima neće biti većih problema ali ja vam preporučujem da hidrirate usne i pre i posle. 
Mislim da je suvišno bilo šta pričati o dugotrajnosti, jer oni mogu da izdrže od 6 do 8h.
Naravno, ukoliko se jede ili pije nešto, mora da se popravi samo unutrašnji deo.
Skidaju se ravnomerno.


Karmin 23

Ova nijansa me dosta podseća na njihovu popularnu 10ku, o kojoj sam pisala OVDE.
Boju bih opisala kao sivu sa dosta primesa ljubičaste. Samim tim je malo toplija od nijanse koju sam gore navela.
Ova nijansa se bolje uklapa u moj ten i nosim je tokom dana.


Karmin 25

Hmmm, ova nijansa me podseća na čokoladu. Topla smeđa nijansa. Baš je retko nosim na usnama jer mi nije za dnevne varijante, ali našla sam joj drugu primenu. 
Sigurno će vam biti smešno, ali koristila sam je par puta za obrve. Oduševila me je!
Navikla sam na "pepeljaste" tonove kada su obrve u pitanju, pa mi je teško da se naviknem na istu. 
Volela bih da naprave ovakav proizvod u hladnijoj nijansi, koja bi bila namenjena obrvama, mislim da bi to bio pun pogodak!


Karmin 26

Tamna bordo boja. Prelepo se slaže uz moje ten i ovo su definitivno jedine nijanse crvene boje, koje ja mogu da "iznesem". Ukoliko ste neko kao ja, toplo vam je preporučujem.
Ova nijansa me je dosta podsećala na nijansu 15, međutim dosta je tamnija.


* na slikama su neke nijanse drugačije prikazane zbog svetla, ali sve sam slikala na dnevnom!




Kada sumiram utiske mislim da Golden Rose ima sjajne mat karmine koji vas neće izneveriti.
Stoga vam ih preporučujem! 
Spektar boja je ogroman i sigurna sam da će te pronaći neku za sebe.

Koji je vaš omiljeni GR karmin?


Zapratite me i na instagramu, gde svakodnevno objavljujem zanimljiv sadržaj!




*pr proizvod

You Might Also Like

0 comments

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews