Golden Rose Lash Plumping mascara

December 28, 2017


Maskara je tajno "oružje" svih žena, mislim da nema devojke koja ne koristi ovaj proizvod.
Jednostavno uvek tragamo za onom koja će nas oboriti s nogu.
Ja sam probala novu Golden Rose maskaru i danas želim da vam prenesem svoje utiske.



Ova maskara nam dolazi u crnoj ambalaži sa 13ml proizvoda.
Četkica kod ove maskare je obična tj. nije silikonska.
Meni je bilo potrebno vreme kako bih se navikla na nju jer je ona zaista ogromna. 
Nisam se nadala ovoliko dobrom efektu na trepavicama, te sam nastavila da je koristim.

Prvih par nanošenja, tekstura je bila "vlažna". Nije mi to naročito smetalo. Efekat je za nijansu lepši sa gušćom teksturom.


Maskara obećava volumen, definiciju i podignute trepavice.
A to se zaista i dobija!
Ja imam duge prirodne trepavice koje nije mogla da uvije i podigne nijedna maskara. Sa ovom maskarom se to postiže bez problema.
Volumen se dobija ali prirodnijeg tipa. 

Na svoje trepaviće uglavnom nanosim dva sloja maskare i onda izgledaju kao da imam nadogradnju. 
Uglavnom maskaru skidam sa micelanom vodom jer se sa običnom vodom malo teže skida. Imajte to u vidu ako je budete uzimale.




Ovom maskarom sam oduševljena jer mi jedan sloj da prirodan izgled, dok dva sloja izgledaju top. Mogu da je nosim uz razne makeup lookove, ni u jednom trenutnu moje trepavice neće izgledati slepljeno.

Cena ove maskara je oko 500 dinara i možete je pronaći u Golden Beauty shopovima!


Još neke recenzije GR proizvoda:
NOVE nijanse tečnih karmina


Hvala što me pratite... :*



*pr proizvod

You Might Also Like

0 comments

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews