I heart makeup Death by chocolate

December 24, 2017

Ljubitelji čokolade će sigurno pročitati ovaj post! :D
Slatkiši generalno pronalaze put do našeg srca, tako je i ova čokoladna paleta pronašla do mog.
U nastavku ću vam reći sve prednosti ove palete. 
Testirala sam je više od dva meseca i mislim da je vreme za njenu recenziju.



Paleta nam dolazi u čvrstom plastičnom pakovanju. Sa prednje stane ambalaže ima ugraviranu čokoladu koja se "topi".
Ova paletica ima 16 senkica i ogledalo. 
Šest mat, dok ostalih deset sadrže šimer.
Ukupna težina ove palete je 22g, po panu to iznosi oko 1g. Takođe ima i dve svetlije senke koje su veće i koje imaju oko 2g (po mojoj proceni).

Njena cena je 1366 dinara u Alexandru. Ukoliko želite da je poručite, to možete da uradite i putem sajta OVDE.


Bila sam pozitivno iznenađenja prilikom prvog šminkanja sa ovom poletom. Razlog je bila sjajna pigmentacija svih senki. Naravno nisam odmah probala sve na očim, ali svoč se podrazumeva.
Šimeraste senke se ne truse uopšte, dok se mat senke minimalno truse. Prilikom rada nisam imala problem da mi one "padaju" na podočnjake.
Prvi put sam koristila senke bez baze i stvarno je pigmentaacija bila potpuna, ali i sa bazom se nije drastično promenila (bar kod mene). 

Dugotrajnost senki na očima je i do 12 sati sa bazom, bez nje je to nekih 8 sati. Naravno ukoliko nemate masne kapke. Svakako ova paleta sadrži i belu mat senku, koja može da vam posluži da ujednačite boju kapka ili da setujete korektor. Tako će senke duže trajati. 

Svaka senka ima svoj naziv ali mislim da bi bilo previše kad bih vam opisivala sve nijanse, tako da ću vam ovo zadovoljstvo predstaviti kroz fotografije.





Ja sam najviše koristila mat senke i par šimerastih.

A moje omiljene su: Don't let go, Break me up, One more bar, Devour me i Tear the wrapper.



Mislim da je ovo savršena paleta za posebne prilike ili ukoliko volite malo glamuroznije lookove. Može da se koristi i za svaki dan ali po mom ukusu ima samo 2-3 nijanse koje bi bile diskretne. 
Za svakodnevno šminkanje ipak predlažem nešto neutralnije, tačnije "belu čokoladu".

Neki lookovi koje sam postigla pomoću ove palete!




Nijednog trenutka se nisam pokajala što se tiče ove palete. Mislim da bi profesionalni šminkeri mogli da je koriste na "početku karijere". Sa njojm se lepo radi. Senke se belndaju savršeno ali je ipak ne bih preporučila početnicima, ukoliko nisu probali neke pigmentovanije senke.



Preporučujem vam ovu paletu i sigurna sam da se nećete pokajati.


Zapratite me i na instagramu gde svakodnevno objavljujem novosti!


Hvala što me pratite...:*

You Might Also Like

0 comments

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews