Nega usana

January 13, 2018


Da li se dovoljno priča o nezi kože u zimskim danima? Hmm, nisam sigurna. 
U ovom periodu je bitno da se nanosi krema pre izlaska napolje, kako na lice, tako i na ruke. 
Međutim ja se često susrećem sa problemom suvih usana. 
Probala sam razne proizvode ali samo neki će imati priliku da "ugledaju svetlo dana" u ovom postu.


Imam problem sa suvim usnama i kožom oko njih. Konstantno sam ih hidrirala Labello classic proizvodom ali nikad one nisu izgledale kako treba. Koliko god mi on hidrirao usne, one su uvek izgledale "naborano". To se i te kako vidi ako koristim mat karmine i uopšte nije izgledalo privlačno.


Prvo sam pokušala sa pilingom od šećera, on je uklonio mrtve ćelije sa usana ali one su i dalje posle dan- dva izgledale isto. "Piling" četkicom za zube je samo brzinsko rešenje ali nikako ga ne preporučujem jer usne još više "pucaju". 
U tom trenutku sam morala da pronađem neko rešenje!

Posetila sam DM i videla MBeauty masku za usne, koja je bila na sniženju 190 dinara, a inače je 250 dinara.
Ja sam se oduševila ovom maskom, bukvalno u svakom smislu te reči. Bila sam u fazonu, da li je moguće da usne posle samo 15 minuta izgledaju preporođeno?!


Pa da vam kažem par reči o njoj.

Zlatna maska za usne sa hidrogelom umiruje grube i suve usne, čineći ih mekanim, glatkim i hidriranim pomoću sastojaka poput zlatnog praha, kolagena, adenozina i biljnih ekstrakata.
To nam kaže proizvođač, a ja potvrđujem dejstvo!



Maska je silikonska i nanosi se vrlo lako na usne. Meni je ona malo veća, ali to mi nije smetalo jer mi je hidrirala i predeo oko usana. Rezultati su vidljivi odmah nakon skidanja, bar je u mom slučaju bilo tako. Kao što sam rekla nema uopšte znakova suvih i ispucalih usana. Naravno ako ste imali crvenilo od ispucalih usana, neće se povući ali će doprineti tome da se što pre ovo sanira. Moje usne nisu bile naborane i to je ono što me je izuzetno iznenadilo. Videćete to i po slikama. 
Usne dobiju i pomalo na volumenu. Važno je da vam kažem i to da su usne hidrirane i do 4 dana ako koristite tokom dana labelo. Tačnije neće se stvarati linijice. 
Nikako ovu masku nemojte da nanosite isti dan kada ste uklanjali nausnice jer ume da "pecka".


Toplo vam preporučujem ovaj proizvod. Ja sam uvela u rutinu da ga koristim svaki 10ti dan. Znam da možda nije najpovoljnije rešenje jer je to na mesečnom nivou 750 dinara, ali meni se isplati jer je efekat stvarno neverovatan.


Bolje rešenje nisam pronašla ;D


Sledeći proizvod koji smatram da je važan pre mat karmina jeste prajmer. Golden Rose ja došao na ovu ideju.
Razlikuje se od ostalih balzama po tome što tekstura nije "masna". On nije ovde kako bi hidrirao usne, on je ovde samo kako bi bio barijera između karmina i usana i time sprečio da one izgledaju suvo. Samim tim karmin se dosta lakše i ravnomernije skida pa nećete morati da ih trljate.
Ja uglavnom stavljam tanji sloj ovog balzama i videla sam napredak. Svakako potrebna je nega koju sam gore u tekstu navela.


Od balzama preko dana koristim jedino Labello classic i Eos mint, kad koji imam pri ruci ali definitivno mi je classic najbolji. Probaću i Carmex koji svi hvale. 


Ovo je bio post u kom sam podelila svoje iskustvo sa vama. Možda nekoj od vas pomognem, da reši problem. Ukoliko ste probale neke maskice za usne ili proizvode koji su vama pomogli, volela bih da čujem vaša iskustva.


Hvala što me pratite .... :*

You Might Also Like

2 comments

  1. Zlatna maska izgleda primamljivo. Ja sam probala Evelin 8 in 1 total action sa kolagenom i hijaluronom za uvećanje usana. Nema neki specijalni efekat što se tiče uvećanja, ali lepo neguje usne.

    ReplyDelete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews