Nivea micelarna voda za osetljivu kožu

January 31, 2018


Prvi proizvod koji sam probala od Nivee je bila njihova univerzalna krema. Potpuno klasična, može da se koristi za sve ali nikad nisam kupila neki proizvod za negu. Ne znam zašto ali u budućnosti ću to sigurno da promenim.

Mislim da je Nivea brend "pao u zaborav" jer su trenutno malo zapostavljeni, zbog brendova o kojima se češće priča. Svakako danas želim da vam pišem o njihovoj micelarnoj vodi i u nastavku možete da saznate sve detalje.



Postoje tri micelarne vode:
- Za osetljivu kožu
- Za normalnu kožu
- Za suvu kožu


Ja imam kombinovanu kožu ali je ujedno i osetljiva, iz tog razloga sam se odlučila da probam vodu koja je namenjena osetljivoj koži.
Ona dolazi u plastičnoj ambalaži od 400ml i njena cena je od 350 do 450 dinara (zavisi gde je kupujete). Meni se ambalaža dopada jer je minimalistička, a isto tako nije previše upečatljiva.  Meni apsolutno to ne smeta jer mi je bitan kvalitet proizvoda.



Šta kaže proizvođač?
Micelarna voda nežno uklanja šminku oko očiju i umanjuje znake osetljive kože: crvenilo, zategnutost, isušenost.

Sastav:



Izuzetni sam zadovoljna ovom micelarnom vodom. Odlično skida šmiku sa lica i očiju. Nisam imala situaciju da su me one pekle jer kao što je proizvođač naveo, može da se koristi na taj način. Ukloni senke, čak i alajner kao i maskaru. Stvarno nisam očekivala to od ove micelarne vode. Uglavnom "slabije" micelarne vode nemaju toliku moć kao dvofazno sredstvo ali verujte mi da će vam ova odraditi 80% posla bez njega.

Što se tiče lica, odlično skine puder, cc kremu, sve praškaste proizvode. Potrebna su mi tri tufera kako bih skinula šminku u potpunosti. Nije potrebno da se trlja lice, samo je bitno da se stavi malo više micelarne vode na tufer kako bi on mogao da pokupi sve ostatke.

Ovu vodu nisam koristila kao tonik i zato ne mogu da kažem da li smanjuje crvenilo.


Kada sumiram utiske mislim da je ovo sjajna micelarna voda, skoro je indentična Mixinoj vodi za osetljivu kožu. Malo je jača u smislu da bolje skida šminku ali ukoliko ste probali onu, ova će vam se još više dopasti.
Pored toga pakovanje će da vam traje dosta dugo jer se dobija dosta proizvoda.
Stvarno nisam očekivala ovako dobar kvalitet i definitivno ću je kupiti ponovo!


Da li ste probale ovu micelarnu vodu i kakvi su vaši utisci?


Zapratite me i na instagramu jer od sutra kreće nagradna igra povodom drugog rođendana bloga!






You Might Also Like

3 comments

  1. Odlican post! Tvoje fotografijr mi se uvek dopadaju :D. Probala Sam ovu micelarnu jos odavno, I zaista mi se dopala. Opet Sam je kupila I volim da je koristim, mada uvrk imam naviku DA se umijem posle koriscenja micelarne jer imam osecaj lepljivosti :)
    https://50nijansiroze.blogspot.rs/?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Saro! :) I ja se uvek umijem posle micelarne jer koristim gel i tonik. Drago mi je da delimo mišljenje.

      Delete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews