Farmasi High Performance - Savršen puder za svaki dan?!

February 04, 2018


Da li neko voli pudere više od mene? :D

Postoji dosta žena koje vole da menjaju pudere i probaju nešto novo. 
Ja u svojoj kolekciji imam oko pet pudera i svaki ima svoju namenu. Jedan je za slikanje, drugi za posebne prilike, za savki dan i tako dalje.
Ovaj puder bih svrstala u kategoriju za svaki dan jer je njegova teksura izuzetno lagana. Toliko je lagan, da se čak ni ne oseća na licu.


Ovaj puder nam dolazi u staklenoj ambalaži sa 30 ml proizvoda.
Može da se nabavi u 7 nijsnsi  i sigurna sam da ćete pronaći svoju idealnu.
Ja sam dobila 03 Beige, koja će odgovarati svim devojkama srednjeg tena.
Ova nijansa je dosta neutralna, mogu da je koriste i devojke sa rozim i sa žutim podtonom. Dok bih je ja ipak više preporučila devojkama sa žutim podtonom.

Slika je bez filtera

Šta kaže proizvođač?

Anti-aging podloga

Efikasna, lagana tečna podloga koja revitalizuje, učvršćuje i štiti kožu od starenja. 
Ujedno pruža dubinsko hranjenje ćelija kože i zaštitu od štetnih UV zraka.

Sastav:



Moji prvi utisci nisu bili pozitivni, a u nastavku ćete da saznate i zašto!
Prvi put sam ga nanosila sa Beauty blenderom i on mi je "upio" dosta proizvoda, tako da je prekrivna moć bila slaba. Samim tim, morala sam da ga nadogradim na nekim mestima ali opet nije bilo to to.
Međutim, kada sam obavila par obaveza u gradu i došla kući, pudera oko nosa nije bilo. Prošlo je možda nekih 5 sati. Usledilo je razočarenje, ali bez obzira na to, on je na ostatku lica izgledao još bolje nego kad sam ga nanela. Posle nekih 8 sati sam ga skinula i krenula da ga testiram opet, svaki naredni dan.


Onda sam pre pudera ubacila i prajmer u upotrebu, a o njemu sam pisala OVDE.
Prajmeri su namenjeni kako bi produžili trajenje pudera, da se ne prosijate toliko brzo i da on ostane na svom mestu. To je ovaj prajmer i uradio, pružio mi je potpunu mogućnost da uživam u ovom puderu. Kada koristim prajmer, puder mi na licu ostaje i do 10 sati bez problema, a prosijam se tek nakon nekih 6 sati. Bitno je da sam uspela da ga iskombinujem sa prajmerom jer mi se i tekstura i nijansa dopadaju.

Zatim sam ga nanosila četkicom i njegova porkivna moć je bila srednja. Probala sam da ga nadogradim na problematičnim mestima ali nažalost nema tu mogućnost, tako da je bolje uzeti neki korektor ukoliko imate problematično lice.
Njegov završni finiš je sjajan, što je meni odlično jer na taj način ne ističe dodatno suve delove na koži, ona blista tokom celog dana.

Slika je bez filtera

Kada sumiram utiske mislim da je ovo dobar puder za svaki dan ali kada uporedim cenu i kvalitet nisam sigurna. Sigurno biste našli neki jeftiniji puder u drogerijama.
Sviđa mi se tekstura, koliko je lagan, kako izgleda na licu ali dugotrajnost i pokrivna moć mu nisu jača strana. Pored mana koje sam navela, mislim da ovaj puder soludno hidrira lice, neće ga isušiti. Za moć zatezanja nisam baš sigurna ;)
Tako da bez prajmera i korektora (ukoliko imate nedostatke) sigurno ne biste bile zadovoljne. 
I odmah da napomenem nikako nije namenjen masnokošcima jer ćete da se prosijate posle 2-3 sata.


Ovaj puder može da se poruči samo preko kataloga i njegova trenutna cena je 1200 dinara (10e).
Možete da pogledate OVDE za više informacija.

Ne znam da li je neko od vas probao ovaj puder ali me zanima vaše mišljenje i da li ste imali isti "problem" kao ja.


Još neki Farmasi proizvodi:

You Might Also Like

2 comments

  1. Nisam imala prilike da se susretnem s ovim proizvodom do sad, ali definitivno mislim da ne bi odgovarao mom tipu kože. :(


    http://www.couture-case.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potrebno je još par proizvoda da se koriste ukoliko se on koristi, tako da ćeš sigurno pronaći nešto bolje. :/

      Delete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews