Max Factor velvet matte lipstick 30 Desire

February 08, 2018


Često primetim da žene/devojke i tokom dana nose crvene karmine, time se znatno skreće pažnja na lice. Što bi se reklo, muškarci ne primećuju šminku ukoliko žena nema crveni karmin ili smokey eyes. Složila bih se sa ovim, ali bih rekla da je i eyeliner primetan.
Međutim, ovo uopšte nije bitno jer neko voli crvene karmine, nekom dobrom stoje, a ima i osoba koje smatraju da im crveni karmini ne stoje.
Ja sam jedna od tih koje ne vole crvene karmine jer do sad nisam pronašla pravu nijansu.
Uvek se pre odlučim za neku bordo nijansu.


Ovaj Max Factor karmin nam dolazi u crnom mat pakovanju sa 3,5 g. Sa donje strane karmina se nalazi broj i nijansa karmina. Kada smo kod nijansi, ova kolekcija ima čak sedam
Ima tri karmina nude podtona, zatim dva roze i dva crvena.
Ja imam nijansu 30 Desire i danas ću nešto više da pišem upravo o njoj.


Slika je bez filtera

Samo pakovanje mi deluje veoma luksuzno, pohvalila bih ambalažu i kvalitet istog.
Karmin je srednje pigmentacije pa ga nanosim u dva sloja. 
Šta je specifično za ovaj karmin?
Proizvođač je naveo da je ovo mat karmin i ukoliko ste koristili tečne mat karmine primetićete razliku. Ovaj karmin u svom sastavu sadrži ulje, samim tim nije u potpunosti mat
Meni se ovo dopalo jer je tekstura karmina namenjena i hidrataciji. Tačnije, ovaj karmin mi nije isušio usne ili dodatno naglasio suve delove.

Nijansa je klasična crvena sa hladnim podtonom, pa sam tako primetila i da vizuelno izbeli zube što će sigurno kupiti sve devojke. 
Dugotrajnost karmina je od 4 do 6 sati, sve zavisi da li pijete i jedete nešto. "Preživeće" lagani obrok. 
On se skida ravnomerno, tako da neće biti primetno kao kod tečnih mat karmina.


Slika je bez filtera

Cena ovog karmina je 740 dinara u Lillyu.


Kada sumiram utiske mislim da je tekstura, dugotrajnost i nega prednost ovog karmina.
Bitno je samo da pronađete pravu nijansu za sebe. 


Da li ste probale ove karmine i kakvi su vaši utisci?


Zapratite me i na instagramu gde svakodnevno objavljujem zanimljiv sadržaj!
@ssforevermakeup1

Kratak video sa IG gde nosim ovaj karmin




You Might Also Like

0 comments

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews