Valnea suvi šampon

January 21, 2018


Suve šampone ne koristim često, nego po potrebi. Ukoliko mi iskrsne neka prilika ili ako nisam par dana kod kuće. Najčešće je to kad imam slobodan vikend pa operem u četvrtak kosu, zatim je puštena ceo vikend i tek u nedelju kad ustanem moram da upotrebim suvi šampon.

Ovo je samo rešenje u situacijama koje sam navela, nikako ne preporučujem da koristite jednom nedeljno ili češće. Generalno isti stvaraju perut!



Ovaj Velnein suvi šampon nam dolazi u pakovanju od aluminijuma (kao i dezodoransi). Dobija se 200ml proizvoda. Ambalaža mi se dopala jer je minimalistička ali jedinstvena.


Sastav:


Testirala sam ovaj šampon u potpunosti i spremna sam da vam prenesem utiske. Potrošila sam celo pakovanje i mislim da je sad idealan trenutak.

Šampon radi po principu prskalice, tako da je izuzetno lagan za aplikaciju. Ja uglavnom podelim kosu na 5 delova i nanosim na pramen koji sam izdvojila. Razmak je negde oko 15 cm.
Prskalica idealno rasporedi količinu na deo koji želim i sa te strane nisam imala komplikacije.

E sad, ja sam u početku nekad zaboravila da promućkam ampalažu pre doziranja, pa je kosa izgledala kao da je mokra. Sve u svemu, tad mi šampon nije ostavljao beli trag na kosi. Ona se osuši za par minuta i izgleda preporođeno. Pun volumen, kao da je čista, a što je još bolje ona je bila mat. Mogu da kažem moja je izgledala i bolje nego nakon "običnog" pranja.

Međutim, sad kako sam došla do samog kraja ove ambalaže, sprej ima dosta belih čestica u sastavu koji se prenose i na kosu. Ovo mi pomalo smeta jer je dosta vidljivo ali u roku od 10 minuta on uglavnom nestane. Ako baš jako žurim upalim fen i "izduvam"ostatak. Ima istu moć koju sam navela u tekstu. Samim tim će biti pogodan i za frizure.




Ovaj šampom ume da "guši" prilikom aplikacije, stoga ga nanosite ili na balkonu ili pored otvorenog prozora. To je moja topla preporuka jer ga ja nanosim na taj način. U zatvorenoj prostoriji sam krenula da se gušim prilikom prve aplikacije.
BUDITE OPREZNI!
Isto tako gledajte da kosu operete ili taj dan, ili sutra ujutru kako ne bi stvarao perut i kako ne bi naškodio temenu glave.


Kada sumiram utiske, mislim da je ovo sjajan proizvod za sve devojke koje ne žele da potroše previše novca.
Radi svoj posao što je najbitnije, ali pomalo guši. S obzirom na to da većina ima iste karakteristike, ovaj se pokazao kao najpristupačniji.
Njega možete pronaći po ceni od 300 dinara u Lillyu, ali je često na sniženju.
Postoji i manje pakovanje od 50ml, a njegova cena je 200 dinara.


Još neki proizvodi za kosu:
Avon šampon za volumen
Aussie šampon za volumen
Farmasi keratin sprej
Zoja Zec šampon za suvo pranje kose




You Might Also Like

2 comments

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews