Donegal - Mini blenderi koji ne "upijaju" proizvod

February 24, 2018


Moja večita dilema je da li izabrati blender ili četkicu. Međutim, ja uglavnom koristim četkice jer se lakše održavaju ali zavisi i sa čim volite da "radite". Za celo lice su mi praktičnije četkice, dok za nepravilnosti i predeo ispod očiju volim da korisrim blendere. 




Danas želim da vam predstavim Donegal mini beauty blendere (sunđere) koje sam dobila od sajta K&P.
U jednom pakovanju se nalaze dva mini blendera, roze boje i njihova cena je 430 dinara.
Tekstura suvih blendera je dosta "tvrda", ali kada se pokvase postaju meki i vazdušasti.

Do sad nisam koristila mini blendere i razlika u veličini je ogromna. Kada kažem ogromna to i mislim, jer su mini blenderi baš mali. Bukvalno je potrebno vreme da se navikete na rad sa njima.
Ovaj blender, kao i svaki, koristi se po istom principu. Pokvasi se sa mlakom vodom, iscedi i spreman je za upotrebu.

Ovaj blender je namenjen za tečne i kremaste proizvode.
Pošto je ovaj sunđer (blender) mali ja ga koristim za nepravilnosti, kao i za podočnjake.
A koristim ga na sledeći način.
Ukoliko želim da prikrijem bubuljice, crvenilo i fleke koristim tečni korektor pre pudera. Te na taj način postižem ujednačen ten bez većih nedostataka. Tačnije, korektor stavim na određeno mesto, utapkam mini blenderom i to je to.


Izraženi podočnjaci mogu da predstavljaju problem jer iako imamo korektor koji ima izuzetnu moć prekrivanja, ne mora da žnači da će tako da izgleda i na predelu ispod očiju. 
Sigurno vam je jasno o čemu pričam, to zavisi i od načina na koji se nanosi isti. Blenderi koje sam do sad probala, uglavnom su upijali 60% proizvoda i morala sam da ih nadograđujem.
Ovaj mini blender je potpuna suprotnost!
Uopšte ne upija proizvod, tačnije u procentima bih to navena kao 5%.
Ja utapkavam korektor i na taj način uvek "izvučem" maksimum, koliko god je moguće od jednog korektora.
 Važno je da kažem, posle ovakvog nanošenja, korektor se ne uvlači u borice.

Mini blender perem sa antibakterijskim sapunom i mlakom vodom, koristim ga tri nedelje svaki dan i  nemam nijednu fleku na istom. Što stvarno znači da ne upija proizvod i da se lepo i lako pere!
Njegova veličina nije drastična kada je suv i mokar. Blago "poraste" ali je izuzetno vazdušast.



Kada sumiram utiske, mislim da je ovo sjajan blender, dugo će trajati, a u pakovanju dobija dva komada.
Ne upija i ne razvlači proizvod što je najvažnije.
Imate sve moje preporuke za ovaj NOVI proizvod sa sajta kozmetikaiparfemi.rs


You Might Also Like

2 comments

  1. Imam dosta mini beauty blendera, ali upijaju proizvode bar 30%, moracu ispobati ovaj sto pre *__*

    Poseti moj blog: https://lamiastoria95.blogspot.rs

    ReplyDelete
  2. Mislim da su ovi blenderi jako zanimljivi i veoma korisni. Pogotovo za to područje ispod očiju. Ja koristim i blender za čitavo lice jer sam tako navikla i svakako se slažem sa tobom oko svega. Svakako ću isprobati i ja ❤️❤️❤️

    I follow you ----> Marija's blog

    ReplyDelete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews