Besprekorne obrve uz NYX pomadu

February 18, 2018


Kao što vidite po naslovu, danas ću vam pisati nešto više o obrvama i zašto je ova pomada kupila moje srce u potpunosti.
Prošle godine sam bila u potrazi za nekom olovkom koja bi mi bila odlična, pritom da je pristupačnija. Koristila sam GR olovku za obrve (recenziju možete pogledati ovde) koja je stvarno bez ijedne mane kada je kvalitet u pitanju, ali se troši brzinom svetlosti i njena cena je oko 600 dinara.
Zatim sam probala još dve olovke, jednu iz Avona, gde mi se nije dopalo to što ne ostavlja ravnomerno boju i Trend it up koja ima previše voska u sebi.

Navikla sam da obrve popunjavam senkom u tom periodu, dok nisam pronašla ovu pomadu.
Obrve sa senkom su izgledale stvarno odlično ali sam ja želela sjaj, poput Instagram obrva.




Ova pomada nam dolazi u mat teglici sa 5g proizvoda, dok je poklopac sjajan.
Može da se kupi u pet nijansi, i sigurna sam da će svaka pronaći odgovarajuću.
Ja sam uzela nijansu Esspreso, tačnije nešto između sive i smeđe.
Njena cena je 850 dinara i možete da je kupite u Alexandru, kao i u nekim Lilly drogerijama.



Teksura ove pomade je dosta suva ali se sa njom ujedno lepo radi. Ja ovu pomadu nanosim sa Blush 11 koso sečenom četkicom.
Pigmentacija same pomade zavisi od proizvoda koji nanesem na četkicu, što znači da moram biti pažljiva, jer ukoliko stavim veću količinu (kao prvi put) obrve će imati punu pigmenataciju. Svakako to ne treba da vam tredstavlja problem jer uvek možete da rasporedite proizvod. Ukoliko vam i tad bude previše, dovoljno je da prođete češljicem i "pokupite"višak.
Većinu sigurno zanima i da li se sa ovom pomadom mogu "docrtati"obrve. Moj odgovor je DA, apsolutno bez problema, gledajte samo da nijansa pomade bude što sličnija nijansi vaših dlaka.

Ukoliko niste raspoložene baš za full obrve, dovoljno je da se uzme malu količina proizvoda i da se popune na određenom mestu. I u tom slučaju meni izgledaju odlično za dnevnu varijantu. Ja svakako volim da ih definišem, zato mi je bio potreban proizvod koji će imati punu pigmentaciju.


Evo kako izgleda na obrvama

Pre i posle



Tokom dana obrve ostaju na svom mestu i ne precrtavaju se ukoliko ih pipnem. Čak šta više, boja na obrvama ostaje i posle uklanjanja šminke sa micelarnom vodom.

Mene je izuzetno iznenadilo to što se ova pomada sporo troši i mislim da će mi se pre osušiti, nego što ću je potrošiti. Ukoliko koristite svaki dan, sigurno će trajati oko 6 meseci.
Imam sve preporuke za ovu pomadu. 
Mislim da je ovo otkriće bez kog ja više ne bih mogla da živim!
Koriste je čak i profesionalni šminkeri.

Da li ste probale ovu NYX pomadu i kakvi su vaši utisci?

Zapratite me i na Instagramu, gde svakakodnevno objavljujem zanimljiv sadržaj!


You Might Also Like

1 comments

  1. Izgleda jako dobro, definitivno ću je imati u vidu!

    ReplyDelete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews