Maska za telo za gubitak težine - CJSC Vitex

February 15, 2018


Danas se družimo sa potpuno novim proizvodom za mene, što bi se reklo, nisam imala priliku da probam slične proizvode.
Od prošle godine imam problem sa kilogramima. Ne bih ovo ni nazvala problemom s obzirom na to da se nisam ugojila previše od svoje standardne težine. Međutim, želela sam tih par kilograma da "skinem" pomoću ove maske, a da li je ona ispunila moja očekivanja, saznaćete u nastavku.



Ova maska nam dolazi iz Belorusije i prvi put se susrećem sa Vitex brendom.
Ona dolazi u tubici od 150 ml. Samo pakovanje mi nije privlačno jer je dosta šareno, ukoliko bi čep bio neke druge boje možda bi bilo prihvatljivo.
Ovu kremu/masku možete da poručite sa sajta planetakozmetike.rs, a njena cena je 755 dinara.

Šta kaže proizvođač?

Maska je dizajnirana za oblikovanje tela i pomaže u gubitku težine zbog posebno odabranih aktivnih komponenti.
Crvene alge su pravo blago obale Atlantika. Bogate magnezijumom, kalcijumom i kalijumom, fosforom i gvožđem, crvene alge nežno hrane kožu i poboljšavaju metaboličke procese.
Ulje bergamota podstiče obnovu elastičnosti kože i poboljšava njen tonus. 
Ulje limuna delotvorno pomaže u izbacivanju toksina, čini kožu glatkom i sprečava pojavu celulita.
Kofein poboljšava cirkulaciju i ima ojačavajući i oblikujući efekat na problematične predele kože: butine, stomak i zadnjica.  

Uputstvo za upotrebu : nanesite masku na problematične predele u gustom sloju, obavijte taj deo tela providnom folijom  i ostavite je da deluje 30-40 minuta, a zatim je isperite hladnom vodom. Koristite masku 2-3 puta nedeljno. 

Sastav:



Miris ove maske me podseća na kreme za depilaciju, što ne bih svrstala u najbolji izbor. I pored ove mane sam krenula da je testiram u nadi da ću izgubiti kilograme. Što se same teksture tiče, vrlo je kremasta, sa primesama "grudvica" (pilinga).


Ja sam kremu nanosila u srednjem sloju na kukove (spojlere), zatim bih stavila foliju (2-3 kruga) i ostavila da deluje 30 minuta.
Posle prva dva korišćenja sam stvarno imala odlične utiske. Nije se primetila razlika ali sam bila optimista jer mojoj koži prija proizvod i nastavila sam da je koristim.
Međutim, posle četvrtog "tretmana" sam imala neželjene reakcije.
Pojavile su mi se sitne bubuljice na tom delu tela i morala sam da prestanem da koristim istu.
Razliku nisam mogla da primetim jer je taj vremenski period trajao samo 3 nedelje.

Zaboravila sam da kažem, imam izrazito suvu i osetljivu kožu koja je sklona ekcemu.

Sve što mogu da kažem za ovu kremu/masku jeste da mi je hidrirala kožu, ali nažalost meni nije odgovarala.


Moja preporuka je da se aktivirate i da pazite na ishranu. Par meseci sam na "svojoj" dijeti. Jedem ono što volim ali sam morala i da se odreknem nekih stvari. Sad posle četiri meseca ovog režima samo mogu da kažem da imam 7kg manje i da ovo nije moj cilj.
Posle operacije, oporavka i pauze od 25 dana nastavljam tamo gde sam stala.
A uskoro vam prenosim utiske i o tome!


Ukoliko neka devojka želi možda da proba ovu kremu, neka mi se javi na IG u DM.
Ja sam potrošila 1/3 pa što da je neko ne iskoristi ukoliko nema osetljivu i problematičnu kožu.


Moj IG @ssforevermakeup1



*pr proizvod



You Might Also Like

0 comments

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews