INGRID Dr Make Up tečni puder (101 Nude)

April 11, 2018


Dosta vas me je pitalo upravo za ovaj puder, bilo mi je potrebno vreme za testiranje kako bih vam prenela sve detalje. Posle dva meseca korišćenja istog, pišem recenziju u nadi da ću vam pomoći prilikom kupovine.


Puder nam dolazi u staklenoj, providnoj bočici od 30ml i ima zaštitni faktor SPF 8.
Može da se kupi u pet nijansi, a ja sam uzela 101 nude
Nijansa je žutog podtona i mislim da će da odgovara većini devojaka jer je sam puder tj. tekstura napravljena da se "uklopi" u boju tena.
Kada ovo kažem, mislim na sledeće.
Puder može da bude svetliji i tamniji, zavisi od količine koja se nanese na lice.
Puder oksidira i treba sa njim brzo da se radi.

Uvek nanosim malu količinu, a zatim opet dodam, ukoliko je to potrebno.
Par puta kada sam preterala nisam mogla da izblendam toliku količinu proizvoda i lice mi je izgledalo pretamno.
Tako da vas savetujem, uvek nanesite manju količinu, pa tek onda da se nadograđuje.
Prilikom "nadogrđivanja" puder se takođe lepo blendao i stapao sa tenom.

Levi "svoč" kada se puder lepo izblenda, dok je drugi samo nanet i razlika je ogromna.

Pokrivna moć pudera je srednja. 
Pošto ja imam bubuljice, flekice i slično potrebna su mi dva sloja na pojedinim mestima ali videćete na slikama ispod kako on izgleda.


Ovaj puder bih svrstala u dnevne pudere, s obzirom na to da ima veoma laganu teksturu. Skoro da ga i ne osećam na licu. Takođe ne zapušava pore i ne uvlači se u bore (bar je u mom slučaju tako).
Međutim, posle izvesnog vremena od nekih 3-4 sata, puder mi se "skuplja" u smejalice i izgledam dosta starije 😏.


U 99% slučajeva setujem T- zonu ili celo lice, na osnovu toga ću vam preneti svoje iskustvo.
Kada setujem lice, ono izgleda "kejki" jer je i završnica pudera mat. 
Moje lice tek posle sat vremena od nanošenja izgleda ok, kad sa sve stopi.
Što se dugotrajnosti tiče, prosijam se posle 3 sata ali je to blagi sjaj i lice stvarno izgleda božanstveno.
Posle 6 sati puder mi polako nestaje sa T-zone tj. oko nosa i usana, do sad mi se ovo nije dešavalo sa puderima. Sve u svemu ovo se primećuje ali mislim da se može sprečiti, tako što će se sebum "pokupiti", a zatim naneti kompaktni puder posle 4 sata (od nanošenja).
Nemam naviku ovo da radim i iz tokg razloga uvek biram dugotrajnije pudere.

Puder posle 6 sati!
Obratite pažnju na područje oko nosa, usana i brade.

Moram da naglasim, imam mešovitu kožu ali od akni znaju da mi ostanu suvi "delovi", a to ovaj puder dodatno naglasi, tako da ga ne bih preporučila devojkama sa suvom kožom.


Proizvođač dosta obećava ali moja očekivanja nisu u potpunosti ispunjena.
Nisam primetila da ovaj puder hrani i hidrira kožu, a isto tako se ne bih složila i sa tim da je namenjen starijoj koži. Baš suprotno, ja mislim da ovaj puder treba da koriste žene do 30-35 godina sa normalnom kožom.


Kada sumiram utiske ovaj puder ima i dobre i loše strane, kao i svaki proizvod.
Ukoliko imate normalnu kožu i potreban vam je lagani puder za otprilike 6 sati, on je skroz ok ali ukoliko imate mešovitu ili masnu kožu to će biti problem.
Za nijansu i za pokrivnu moć nemam kritike ali svakako morate da budete pažljive i da ne preterujete sa količinom.


Sve detalje o tome šta proizvođač nudi pogledajte OVDE.
Njegova cena je 975 dinara, a možete da ga poručite na sajtu kozmetikaiparfemi.rs


Instagram priče....





*pr proizvod


You Might Also Like

0 comments

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews