Insight šampon protiv peruti

April 04, 2018



Pre svega želim da vas upoznam sa mojim problemom u vezi kose, pa prelazim na pisanje recenzije.

Kosu farbam jednom u mesec dana, možda i dva. Međutim pre nekoliko meseci sam imala problem sa masnom peruti.
Masna perut zna da bude veoma problematična od toga da vas svrbi teme, da vam se brže masti kosa ali i da se ona vidi. S obzirom na to, odlučila sam da naručim ovaj šampon i uverim se u njegove mogućnosti.


Šampon dolazi u smeđoj plastičnoj ambalaži sa pumpicom. Može da se kupi pakovanje od 500ml, čija je cena 565 dinara i 1000ml 820 dinara.
Kupila sam ga u Alexandru, a sve detalje možete da pogledate OVDE.

Pakovanje je vrlo praktično jer postoji pumpica i mogu da kontrolišem količinu koja mi je potrebna.
Miris ovog šampona me je oduševio, a u pitanju je miris kao kod muških preparata za brijanje. On nije dugotrajan.


Šta kaže proizvođač?

Antibakterijski šampon za jačanje kose i otklanjanje peruti, sa antiseptičkim i umirujućim dejstvom na iritiranu kožu glave. Obogaćen je organskim ekstraktom majčine dušice, organskim ekstraktom žalfije, ekstraktom ruzmarina i fitokompleksima. Ne sadrži SLS, mineralna ulja, parabene, silikone, veštačke boje i mirise koji mogu izazvati alergijsku reakciju. 

Sastav:




Prilikom prvog pranja stvarno nisam primetila znatnu razliku, tačnije potrebno je vreme kako bi se efekat video. Bar je u mom slučaju tako.
Uglavnom sam koristila dve do tri pumpice za pranje kose, tj. dva pranja/ispiranja.

Šampon peni kao i svi drugi koje sam do sad koristila, iako ne sadrži SLS i SLES.
Apsolutno je drugačiji i od svih šampona jer u svom sastavu nema mi sledećih supstanci: MINERAL OIL, PARABENS, COLORANTS, SILICONES, ALLERGEN.

Kada šampon u svom sastavu ne sadrži silikone, kosa ne može da dobije onaj "bogati" sjaj što se da primetiti sa ovim proizvodom.
Posle skoro dva meseca korišćenja ovog šampona, moram dodatno da hidriram/negujem kosu sa maskama i tretmanima.


Razlog zašto koristim ovaj šampon, jeste svakako da se rešim peruti, jer su drugi bili samo kratkoročno rešenje.
Prvu razliku sam primetila već posle drugog pranja, teme me nije svrbelo prva tri dana. Tog trećeg dana sam uglavnom prala kosu i svakim sledećim pranjem se situacija menjala.
Perut posle trećeg pranja se dosta smanjila, tačnije nekih 20%.
Kako je vreme prolazilo kosu sam prala na svaka tri dana. Šampon nije produžio period između dva pranja.

Do znatnog poboljšanja je došlo posle druge nedelje korišćenja.
Primetila sam da je šampon uklonio oko 80% peruti, međutim posle trećeg ili četvrtog dana od pranja, perut se videla u manjoj količini i iz tog razloga ne mogu da kažem da sam se u potpunosti rešila iste.
Šampon možda nije "kriv" jer mi se X puta dešavalo da ga ne isperem dobro i slično.

Posle mesec i po dana korišćenja situacija je skoro pa ista. Prva tri dana perut nije vidljiva i ne svrbi me teme, ali posle toga jeste (minimalna količina). Ja uglavnom praktikujem paranje na tri dana zbog svih dnevnih aktivnosti.


Utisak je veoma pozitivan kada je ovaj šampon u pitanju jer je uklonio perut do 90% kod mene.
Isto tako se dobija dosta proizvoda u bočici od 500ml, te sam potrošila 1/4 iste za gore pomenuti period.
Jedina mana ovog šampona jeste to što ne hidrira dovoljno kosu i moram da koristim maske, balzame i tretmane.


Ukoliko ste probale ovaj proizvod ostavite mi komentar :)


Priče sa instagrama...



Zapratite me @ssforevermakeup1

You Might Also Like

0 comments

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews