Maybelline Super Stay - potpuna moć prekrivanja

May 19, 2018


Dugo isčekivana recenzija je konačno tu 😊

Kao tinejdžerka sam koristila Maybelline afiniton puder i bila sam zadovoljna. Međutim, od kad sam ušla u svet bloga-kozmetike imam želju da isprobam nove proizvode.
O ovom puderu se stvarno dosta pričalo, čak su ga i šminkerke hvalile, jednostavno sam morala da ga probam.


Ovaj Super stay puder nam dolazi u prelepoj staklenoj bočici od 30ml sa belim čepom. 
Ambalaža je minimalistička ali efektna i primetila bih ga bilo gde na polici.
Njegova cena je oko 950 dinara i može da se kupi u DMu i Lillyu.

Nisam zadovoljna nijansama koje imaju u ponudi (nekih 6 nijansi) jer smatram da bi za naše područje odgovarale svega tri.
Zato budite pažljivi prilikom kupovine.
Ja sam uzela 28 soft beige nijansu koja ima rozi podton.
Sama činjenica da ima rozi podton mi se ne dopada jer mi ne "stoji" ali bez obzira na to puder je savršen.


Njegova tekstura je srednje gustine, tako da se lepo nanosi na lice i blenda. Ne suši se brzo i može da se nadogradi.
Probala sam da ga nanesem i sa četkicom i sa blenderom ali meni više odgovara četkica, tad se dobija ta potpuna prekrivna moć.
Ovaj puder besprekorno ujednači ten, nema vidljivih oziljka, fleka i crvenila.
Najbitnije je samo da ga dobro izblendate kako ne bi oksidirao.

Puder je malo teži na licu, pogotovo ako je napolju plus 30 stepeni.
On može da podnese bukvalno sve, jer je dugotrajan ali za kožu vam preporučujem ipak nešto laganije.



Najviše sam ga nosila nekih 12h i izgledao je skroz OK. 
Posle 6h se blago prosijem i on tako izgleda i posle 12h. Bukvalno ne mrda!
 Rekla bih da ovaj puder ima mat završnicu i što je najvažnije ne uvlači se u bore.


Ja sam ovaj puder koristila i u kombinaciji sa W'n'w puderom kako bih ga malo posvetlila, i dalje je ima istu teksturu. Ukoliko bih preterala i stavila pola pola, Wnw puder me je razočarao svaki put.


Ovaj puder bih definitivno preporučila devojkama sa normalnom, meštovitom i masnom kožem jer će vas sigurno oduševiti pokrivna moć i dugotrajnost.
Isto tako devojkama sa problematičnom kožom će ovo da bude spas, međutim nemojte da preterujete jer zaista ima blagu težinu na licu, a svakoj koži je bitno da diše!
Ovaj puder takođe može da bude idealan za posebne prilike.


Kada sumiram utiske, nijednog trenutka se nisam pokajala što sam ga kupila. Iako u svojoj kolekciji imam 6 pudera, ovaj u poslednje vreme najviše koristim. 
Što je znak da mi se baš dopada!
Najsrećnija bih bila kada bi Maybelline poradio na nijansama.

*slika je bez filtera*
Nijansa 28 soft beige

Priče sa instagrama...






You Might Also Like

0 comments

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews