MBeauty maske za hidrataciju

May 30, 2018


Često su nam potrebni preparati koji će našu kožu da učine blistavo za svega 20 minuta.
Naravno maske su u tom slučaju najbolje rešenje. Imajte na umu, one ne mogu da zamene negu koja je potrebna koži svakog dana.


Odlučila sam da probam MBeauty maske koje su namenjene upravo za hidrataciju.
Uglavnom u jednom pakovanju dolazi jedna sheet maska. Imaju u ponudi i neke nove maske gde se nalaži tri komada istih.
Cena maskica varira od toga koliko ih ima u pakovanju i za šta su namenjene.
Ove maskice koje ću vam danas predstaviti su oko 200 dinara, dok je ova za usne nešto skuplja oko 260 dinara. Možete da ih kupite u DMu i Lillyu.


Maska sa aloja verom

Ova maska treba da umiruje kožu i ona sadrži efikasne sastojke, kao što su aloja vera, ekstrakt čajevca, silicilna kiselina i kamilica.


Maska zaista umiruje i čisti iritiranu kožu lica, što mi se veoma dopada.
Kad god sam je stavila povuklo se crvenilo u roku od par sati. Naravno da problematično lice neće oporaviti preko noći ali će ublažiti upalne procese.
Za ovakve probleme na licu su vam potrebni i odgovarajući preparati, kao i nega. 

Sve u svemu odlična maska koja je spas ukoliko mi se malo "upali" lice ali isto tako pruža hidrataciju.



Maska sa hijaluronskom kiselinom

Izvor vlažnosti / hidrantna koža: posebna hidrirajuća maska koja sadrži efikasne sastojke, kao što su hijaluronska kiselina, ceramidi, adenozin i ekstrakt planinskog jasena.
Tretira suvu i umornu kožu, oštećenu spoljašnjim uticajima i čini je vlažnom i osveženom.


Ova maska mi se prvenstveno svidela zato što lice dobije blistav sjaj koji je postojan 24h.
To mi baš znači jer u tom slučaju lice izgleda hidrirano, a na dodir je meko kao bebina guza.
Ova maska nema "moć" tako da neće ublažiti crvenilo ili upalne procese.

Maske za lice uglavnom nanosim uveče, držim ih 15 minuta a zatim preostali ekstrakt utapkam u kožu. Znači ne ispiram masku nego tako ostavim preko noći. 



Hydrogel maska za usne sa zlatom

Zlatna maska za usne sa hidrogelom umiruje grube i suve usne, čineći ih mekanim, glatkim i hidriranim pomoću sastojaka poput zlatnog praha, kolagena, adenozina i biljnih ekstrakata.
To nam kaže proizvođač, a ja potvrđujem dejstvo!

Maska je silikonska i nanosi se vrlo lako na usne. Meni je ona malo veća, ali to mi nije smetalo jer mi je hidrirala i predeo oko usana. Rezultati su vidljivi odmah nakon skidanja, bar je u mom slučaju bilo tako. Kao što sam rekla nema uopšte znakova suvih i ispucalih usana. Naravno ako ste imali crvenilo od ispucalih usana, neće se povući ali će doprineti tome da se što pre ovo sanira. Moje usne nisu bile naborane i to je ono što me je izuzetno iznenadilo. Videćete to i po slikama. 
Usne dobiju i pomalo na volumenu. Važno je da vam kažem i to da su usne hidrirane i do 4 dana ako koristite tokom dana labelo. Tačnije neće se stvarati linijice. 
Nikako ovu masku nemojte da nanosite isti dan kada ste uklanjali nausnice jer ume da "pecka".

Toplo vam preporučujem ovaj proizvod. Ja sam uvela u rutinu da ga koristim svaki 10ti dan. Znam da možda nije najpovoljnije rešenje jer je to na mesečnom nivou 750 dinara, ali meni se isplati jer je efekat stvarno neverovatan.





Ja sam oduševljena ovim maskama i iznova ih kupujem svaki put kad idem u DM.

Da li si ti probala ove maske?


You Might Also Like

2 comments

  1. Mnogo mi se dopadaju ove maske i mislim da su jako kvalitetne. Što je najbitnije, pružaju hidrataciju koja je našem licu jako neophodna ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ReplyDelete
  2. Ja sam uzela pre neki dan ovu plavu, nisam je jos probala, ali verujem da ce biti super 😊

    xbeautyplace.blogspot.com 🐞💄

    ReplyDelete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews