Prolećni favoriti

June 10, 2018


Hmmm, kad malo bolje razmislim proleće nismo ni imali, iz zime u leto 😄.
To me nije sprečilo da napišem koje sam proizvode koristila u proteklih par meseci.



Balea aqua serum

Bila mi je potrebna neka lagana krema koju ću da koristim preko dana, za tu namenu sam izabrala ovaj Balea serum koji je bio hvaljen. Koristila sam i kremu iz iste kolekcije ali mi je serum daleko "laganiji", a i odlično hidrira lice.
Njega koristim svakodnevno pa čak i ispod šminke.
Njegova cena je oko 500 u DMu.



Burra striex & tatoo

Izuzetno "bogata" krema/losion koja je namenjena prevenciji strija ili kože posle tetoviranja.
Posle nekih 20 dana korišćenja primetila sam da mi je koža hidrirana ali i da strije gube boju.
O ovom proizvodu ću da pišem kad prođe još neko vreme.
Trenutno me je kupila nega koju pruža mojoj koži.
P.s. Ima prelep miris kakao putera 💗



Golden Rose Metals Eyeshadow 102

Devojke moje, ovo je toliko dobra stvar da je to neverovatno!
Zlatna boja je trenutno baš popularna i razne lookove možete da postignete.
Ja najviše volim ovu senku da koristim kao eyeliner, a na slikama možete da vidite i kako.




Maybelline super stay

O ovom puderu sam vam dosta pričala/pisala u proteklih par meseci pa je glupo da ga ne spomenem i u favoritima.
Dobija se odlična pokrivna moć, mat je i dugotrajan je i do 12h (koliko sam ga ja nosila).
Malo je teži na licu i ja ne mogu da ga "nosim" kada je +25C, zato mislim da se nećemo družiti preko leta.



I heart makeup gold rose paleta

O da, zaboravila sam najvažniju stvar...
Paleta koja je stvorena za mene!
Ima dosta crvenih, rozih i zlatnih nijansi koje idealno idu uz zelene oči.
Nijedno šminkanje nije moglo da prođe bez nje. Imam još jednu paletu ali ova je jednostavno ono što ja volim.
Pigmentacija odlična, dugotrajnost takođe, ima dosta i šimerastih i mat nijansi.
Bukvalno je ovo paleta koju bih svakom preporučila i rekla da mora da je ima u svojoj kolekciji ukoliko voli da se šminka!


Da ne zaboravim u prethodnih mesec i po dana najbolji prijatelj mi je bila i vaga za telesnu težinu te sam tako za mesec dana rada i truda skinula 5kg...
Svakako o tome vam pišem u narednom postu koji ću da objavim 14og! 


Pišite mi koji su vaši favoriti kako bih i ja pronašla neke nove, zanimljive proizvode!



You Might Also Like

1 comments

  1. Balea serum sam i ja koristila, i bas je super za toplo vreme jer ga koza brzo upija i lagan je.
    Paleta ti je divnaaa, i meni je na wl

    xbeautyplace.blogspot.com 🐞💄

    ReplyDelete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews