Golden Rose CC Cream color correcting primer - stvoren za letnje dane!

July 11, 2018


Golden Rose uvek ima zanimljive novitete koji me oduševe!
Ovog puta se radi o korektivnoj cc kremi tj. prajmeru.


Prajmer nam dolazi u tubici od 30ml.
Postoji nekoliko nijansi koje su namenjene različitim potrebama.
Žuta - neutrališe ljubičaste i plave nijanse.
Zelena - neutrališe crvenilo.
Narandžasta - neutrališe tamne fleke na srednjem tenu kože.
Ljubičasta - neutrališe žute fleke na svetlom i srednjem tenu kože.

Najbolja stvar kod ove kreme jeste to što ima SPF 30, te je odlična za leto.


Ovaj proizvod može da se koristi i samostalno kao krema, a može da se koristi i kao podloga za puder. Njegova višestruka nemena će vam sigurno biti veoma značajna.

Ja ga koristim na oba načina i sad ću da vas upoznam sa detaljima!

Tekstura krema je izuzetno lagana i brzo se upija.
Odlično se ponaša samostalno na licu, tačnije ja imam osećaj kao da sam nanela dnevnu kremu.
Koža dobija sjaj a ujedno i ujednačen ten. 
Ova promena nije znatno primetna pa ukoliko imate veće probleme na licu isti će i da se vide jer je krema providna.


Krema kao samostalna nema dodatne pogodnosti.
Ne utiče na smanjenje sebuma, mašćenje T zone i tome slično.


Naravno da ovu kremu koristim i u kombinaciji sa tečnim ali i sa kamenim puderom.

Za laganiju dnevnu letnju šminku koristim ovaj prajmer, korektor ispod podočnjaka i kameni puder kako bih setovala celo lice.
Ovo je ujedno prednost ovog prajmera jer odlično "lepi" praškasti proizvod za sebe, a i nema one vidljive linije ako koristite korektor samo ispod očiju jer se "stapa" sa kožom.
Meni je ovo bilo potpuno otkriće što znači da ne moram da nosim tečne pudere na +30C.

Bilo je i hladnijih dana gde sam imala ovaj prajmer ispod pudera, jer kao što sam već rekla, ponaša se kao krema. U ovom slučaju lakše se nanosi i blenda puder.
Nisam primetila da mi se T zona dodatno masti, uglavnom je to kod mene klasika, tek posle 6h se prosijam ali biram takve pudere.



Ovaj proizvod je odlična stvar za leto jer je zaštita najbitnija!

Može da se koristi na više načina, a ja ga najviše koristim u kombinaciji sa kamenim puderom.
On mi je omogućio da moja koža i sa nepravilnostima preko leta izgleda savršeno bez tečnog pudera.




Ovaj proizvod možete da nabavite u Lilly drgerijama kao i GR beauty shopu.
Cena mu je oko 800 dinara.

Ovog leta postoji mogućnost i da posetite GR karavan koji dolazi na više od 25 lokacija.
Sve detalje možete da potrežite OVDE --->  https://grkaravan.rs/




*pr proizvod




You Might Also Like

0 comments

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews