Burra šampon protiv peruti

July 21, 2018


Perut je veoma česta pojava kod žena, pa sam tako sigurna da se skora svaka susrela sa ovim problemom. Mađutim i ja sam bila u istoj situaciji.
Probala sam nekoliko šampona koji su namenjeni upravo peruti, jedan mi je odgovarao ali mi se kosa zasitila, dok je drugi bio potpuno razočarenje jer mi je isušio pola kose 😞.


Odlučila sam se da probam i ovaj Burrin šampon koji je namenjen suvoj peruti iako je moja masna. Namenjen je i jačanju kose.
On u svom sastavu ne sadrži parabene i slikone.
Dolazi u tubi od 200ml i njegova cena je oko 900 dinara, a možete da ga pronađete u apotekama.


Sastav:

 

Posle iskustva sa drugim šamponima sam sad veoma skeptična, ne želim da moja kosa izgleda kao "slama" zato što ne mogu da nađem odgovarajući proizvod.

Probala sam ovaj šampon i bila sam oduševljena mirisom, miriše na čisto!
Ja sam kosu uglavnom prala dva puta jer sam svaki dan fizički aktivna, a kosu perem na 3 dana.
Potrebno je baš malo proizvoda kako bi se oprala cela kosa jer je "bogat" penom.
Međutim, ovaj šampon treba da se drži na kosi 3 minuta. Ja prvo operem kosu, a zatim ga drugi put ostavim oko 5 minuta i isperem.


Već prilikom prvog pranja teme me nije svrbelo!
Nisam primetila značajne razlike do 5og pranja, gde sam se u potpunosti rešila peruti.

Što se tiče jačanja mogu samo da kažem da mi raste ona baby kosa.




Ovaj šampon koristim trenutno povremeno, odnosno svake druge negelje, kako bih "držala" kosu i teme pod "kontrolom".
Za sad posle dva meseca mogu da kažem, perut mi se NIJE VRATILA, a šampon mi NIJE ISUŠIO KOSU.

Svakako sve detalje o njegovom sastavu i prednostima možete da pogledate → OVDE.


Priče sa instagrama...





*pr proizvod



You Might Also Like

0 comments

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews