Wet N Wild photofocus - puder za svaki dan?!

August 28, 2018


Moja "strast" prema puderima je i ovaj put pobedila! 
Uzela sam WnW puder, testirala ga i sad vam prenosim svoje utiske.


Uglavnom kupujem drogerijske pudere o kojima sam čula dosta dobrih komentara, da se uverim da li su oni stvarno tako dobri ili ne.
Do sad sam uglavnom bila zadovoljna.

Wet N Wild puder dolazi u staklenoj bočici od 30 ml. Prijatno me je iznenadilo to što ovaj puder nema pumpicu, nego špatulu koja je mnogo praktičnija za rad.
Puder je pogodan za vegane i nije testiran na životinjama.
Može da se pronađe u pet različitih nijansi (koliko sam ja videla u DMu), a moj je u nijansi soft ivory.
Njegova cena je oko 800 dinara.


Ova nijansa pudera je baš svetla i neutralnog je podtona
Ja sam ga uzela sa tom namerom da mi bude dobar za zimu.
Imam dosta tamnijih pudera i uvek mogu da ga potamnim, ali nemam nijedan ovoliko svetao.
Sve svetle devojke će da me razumeju 😉.

*slika je bez filtera*

Ovaj puder sam koristila u kombinaciji sa drugim puderima ali i samostalno.
U kombinaciji sa drugim puderima sam ga koristila u minimalnim količinama, tipa 2 kapi, kako bih ga posvetlila. U tom slučaju ne utiče na teksturu istog. 


Prvi put sam ovaj puder nanosila sa četkicom i bila sam baš razočarana kako izgleda na licu. Izgledao je "kejki" (brašnjavo), uvlačio se u borice i sve moguće linije na licu. Takođe je isticao i suve delove.
Njegova završnica je mat, pa razumem zašto se ovako ponašao.
Prekrivna moć je bila srednja ali je mogla da se nadogradi, u tom slučaju je izgledao još gore.
Na licu nije bio preterano dugotrajan, do nekih 6h maksimalno.

Skoro da sam odustala od ovog pudera zbog gore napomenutih razloga, a onda sam probala da ga nanesem sa beauty blenderom.

Beauty blender i ovaj puder su idealna kombinacija!
Puder se ponašao skroz drugačije, nije izgledao "kejki", delovao je vrlo prirodno. Imala sam osećaj kao da ga ni nemam na licu, koliko je bio "lagan".
Njegova prekrivna moć je takođe srednja ali kada se nadogradi ima malo jaču prekrivnu moć. Međutim, kada sam ga nanosila sa blenderom nije mi se uvlačio u bore, a završnica mu je mat kao što sam i rekla. Naglašava suve delove na licu.

Što se tiče dugotrjnosti, bez prajmera se na T-zoni prosijam posle 4h ali on može da izdrži maksimalno 7h. Dok se sa prajmerom prosijala tek posle 6h, pa je i puder bio dosta dugotrajniji.
Svakako sve zavisi kakva je vaša koža, pa će to da bude individualno.

Na prvoj slici nemam šminku, dok na drugoj imam samo puder. Obratite pažnju na pokrivnu moć i mat završnicu.
Na trećoj slici mi je kompletan dnevni makeup, izgleda OK ali generalno ne volim mat pudere.

Proizvođač tvrdi da ovaj puder nema flashback, ja bih se složila sa tim jer zaista nisam primetila to na fotografijama. A nisam primetila ni da izgleda nešto bolje na njima.


Puder je dosta lagan pa može da se nosi svaki dan (bar ja mogu) ali smatram da nije za posebne prilike jer ima srednju prekrivnu moć i nije toliko dugotrajan.

Koristicu ga samo u kombinaciji sa blenderom, što se meni pokazalo kao najbolje rešenje!
Nije neophodan proizvod. Ništa specijalno, probala sam i bolje pudere.


Da li imate u planu da kupite ovaj puder ili ga već imate u svojoj kolekciji?



Hvala što me pratite...💋

Zapratite me i na instagramu @ssforevermakeup1

You Might Also Like

3 comments

  1. Cula sam bas dobre kritike za taj puder jos pre nego sto je Wet N Wild stigao u Srbiju,ali nikako da ga uzmem.Drago mi je da ti se dopada i definitivno cu ga uzeti prvom sledecom prilikom.Odlican post!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ReplyDelete
  2. Nisam ga isprobala,ali kako si ga opisala definitivno bi mu dala sansu :)

    Novi post:

    https://sweet16blackpoetry.blogspot.com/2018/08/smashbox-hard-candy-makeup.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samo sam prenela svoje iskrene utiske :)

      Delete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews