Olival Sun Gold zlatno ulje za tamnjenje

September 06, 2018


Letnje dane sam provela testirajući razne preparate za zaštitu od sunca, a među njima se našlo i ovo ulje od Olival kozmetike. 


Ove godine nisam išla na more ali sam generalno dane provodila u prirodi tako da ću vam preneti svoje utiske iz tog ugla. 😉

Ulje dolazi u plastičnoj ambalaži sa pumpicom, dobija se 200ml istog.
Miris ovog proizvoda je prelep!
Nema onog jakog mirisa kao kod ostalih proizvoda za sunčanje (bar koje sam ja probala).

Suvo ulje pre upotrebe treba da se PROMUĆKA jer se šljokice talože.


Ovo ulje sam koristila i tokom sunčanja (kada sam već imala boju) ali i kad sam izlazila do grada.
Ima prelepe šljokice koje nisu intenzivne kao kod tečnih iluminatora pa mi se to posebno dopalo, zato sam ga koristila svaki put kad sam imala šorc ili kratku majicu.


Brzo se upija i koža izgleda za nijansu tamnije. 
Ono što mi je smetalo kod ovog proizvoda jeste to što prskalica "razbacuje" proizvod ukoliko približite previše mestu aplikacije. Meni se to desilo dok sam žurila i na šorcu mi je ostalo ulje, svakako se opralo i nisam imala fleku.

Da li sam primetila razliku u boji?

Uglavnom se nisam sunčala više od sat i po vremena, a dobila sam dve nijanse tamniju boju. Moram da napomenem koža mi nije "izgorela", odmah se dobija bronzani ten.
Najvažnije je svakako to da nisam imala nikakve neželjene reakcije iako imam osetljivu kožu koja je sklona ekcemu.

Ovaj sprej ne bi trebao da se koristi bez zaštite i ako se duže izlažete suncu.


Kada sumiram utiske mogu da kažem sledeće, uživala sam u ovim šljokicama tj. proizvodu! 😊 
Koža u kratkim stvarčicama izgledala prelepo a nemam preterano preplanuli ten.
Definitivno ga sledeće godine nosim na more, što znači da mi se svideo i da bih ga opet kupila.


Njegova cena je oko 1200 dinara.




You Might Also Like

0 comments

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews