Letnji favoriti

September 27, 2018


Šminku ovog leta gotovo da nisam koristila, a razlog je svakako visoka temperatura. Fokusirala sam se da moje lice i telo budu negovani i zaštićeni od sunca, a u nastavku gledate koji su mi proizvodi bili omiljeni!


Prvi proizvod koji sam koristila kao zaštitu za lice jeste Golden Rose CC cream, koja ima SPF 30.
Ona je korektivni prajmer pa joj je namena da ujednači ten i štiti kožu.

Nju sam svako jutro koristila za lice, zatim sam nedostatke prekrila korektorom, pa setovala lica kamenim puderom. Tako je izgledala moja letnja rutina! 😊
RECENZIJA


Kameni puder  koji sam obožavala ovog leta je Golden Rose HD 202 banana. Dobila sam ga pred kraj leta ali morala sam da ga stavim u favorite.
Najviše mi se dopada to što se ne uvlači u bore, ima sjajan finiš i "drži" kožu pod kontrolom ceo dan.



Olival Sun Gold je proizvod koji je za mene totalno otkriće. Njega sam koristila dok sam se sunčala par puta i dobila sam neverovatnu boju. Ulje koje u svom sastavu ima prelepe krupne šljokice, ističe preplanuli ten i koža izgleda savršeno!
RECENZIJA


Ziaja šampon i regenerator sa kozijim mlekom su proizvodi koji su se izdvojili svojim kvalitetom. Namenjeni su jačanju kose i za sjaj iste. Iako treba da se šišam moja kosa ne izgleda suvo i ispucalo. Definitivno se oni zaduženi za ovu promenu!
RECENZIJA


Schwazkopf gliss oil nutritove je balzam u spreju koji je namenjen sprečavalju "pucanja" krajeva.
Kod njega mi se najviše dopao miris. Kosa posle njega jeste meka i lako se raščešlja, međutim nisam primetila da je oporavlja, hrani i sično.


To bi bilo to što se tiče ovog leta 😊💖

You Might Also Like

0 comments

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews