Makeup for graduation step by step #7

April 30, 2016

Šminka za maturu
Korak po korak #7


POSTUPAK

1. Nanosim Avon bazu za senke i lepim selotejp malo ispod donjeg kapka.

2. Sa velikom pufnastom četkicom nanosim jednu svetlo narandzastu senku, iznad pregiba kapka.

3. Dodajem jednu toplu smeđu nijansu u spoljašnji ugao oka i blendam ka unutrašnjem.

4. Dodajem tamanu, toplu smeđu nijansu na isti način kao i prethodnu, ali ne idem previše ka obrvama.

5. Dodajem belu olovku u 1/3 unutrašnjeg ugla oko.

6. Na ovako ne izblendanu olovku dodajem  Sephorinu senku tj. gliter bež boje sa puno velikih šljokica.

7. Na gornji kapak dodajem L'orealov gel eyeliner i završavam sa gornjim kakpkom.

8. Na donji kapak stavljam takođe eyeliner u 1/3 spoljašnjeg ugla oka i sve to blendam sa crnom senkom.

9. Izvlačim kosu liniju u unutrašnjem uglu oka sa senkom i dodajem u unutrašnji ugao jednu šimerastu belu senku.

MAKEUP JE GOTOV....

Koristila sam



OČI:
- no name paleta 120 senki
- She bela olovka
- Sephora senka Girl talk N°232
- Essence Roses paleta
- L'oreal eyeliner Pure Black

LICE:
- Aura Prime Me
- Aura Correc Me
- Aura Cover Me kao korektor
- Oriflem korektor sa 3 nijanse samo za obrve koristim svetliju
- Maybelline Afiniton tečni puder
- Nyx leopard bronzer
- City Color kontur paleta samo kontur nijansu

USNE:
- tamno smeđa olovka
- Golden Rose 03 velvet matt

Moj predlog je i neka crvena ili bordo nijansa na usnama, jer su oči dosta neutralne.

I za kraj ovako to meni 'stoji' :D



Kako da popunite obrve možete da vidite
OVDE eyebrows step by step #3
Kako da našminkate lice pogledajte
OVDE contouring face step by step #4
Nadam se da Vam se sviđa ovaj mekeup. Ja sam se oduševila i mislim da ću češće da ga nosim, jer mi stvarno prelepo stoji.

Pišite mi u komentarima kako Vam se sviđa i da li ste oduševljene kao i ja....


Hvala  što me pratite..... :*


You Might Also Like

13 comments

  1. Super ti stoji. :) a obrve su ti fenomenalne.

    ReplyDelete
  2. Odusevljena! Svaka cast za trud :) :*

    ReplyDelete
  3. Divan predlog za mature Silvi, bravo! Odlican makeup! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti lepotice moja :) drago mi je da ti se svidja :*

      Delete
    2. Svidja, svidja, lepo ti to precizno!!! Samo polako, bice jos bolje :)

      Delete
    3. Hvala ti draga :) nadam se da cu jos vise da napredujem :*

      Delete
  4. Jako lepo! Precizno! Lako mi je sa vama koji imate lepe krupne oci :D nama sa sitnim je zivot zakomplikovan :S

    ReplyDelete
    Replies
    1. I to sto kazes draga, verujem da je tako...ja bas imam srece da imam velike oci i veliki prostor za rad :) :D

      Delete
  5. Mnogo lepo izgleda sve na kraju :)

    ReplyDelete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews