Four favorite perfume

May 03, 2016

4 omiljena parfema


Inspirisana mesečnim favoritima odlučila sam da 'skrenem' sa teme šminke i da Vam pokažem moja četiri favorita.

Avon - Little red dress
Avon - Cherish
Avon - City Rush
Elizabeth Arden 5th avenue

Little red dress - Avon ga je predstavio 2011. godine posle  Little bleck dressa i Little white dressa, a ove godine tj. ako dobro znam sledeći mesec još jedan.

Miris se sastoji na kompoziciji od maline, šljive i citrusa u visokim notama, sa srcem ruže i jasmina.
U donjim notama su kremasta sandalovina, amber i mošus.

Veoma jak miris, voćnih nota, dugotrajan na koži i prelepo miriše.
Može da se koristi tokom zime, proleća i jeseni kad su hladniji dani. Leti malo zna da guši od tolike slatkoće.


Cherih - je relativno novi miris kuće Avona koji je izašao 2015. godine.

Miris je nežan cvetni, sastavljen od nota Sambac jasmina, sandalovine i belog mošusa.

Ovaj parfem je nežan i pomalo slatkastog mirisa. Zadržava se veoma dugo na koži i može da se nosi u svim godišnjim dobima ali malo manje leti.



City Rush - ovaj parfem je izašao 2012. godine.

Najistaknutije note ovog ženskog mirisa su sočne i tamne gurmanske arone šljive, sofisticirani miris cveta crna dahlia i kremasti sloj drvenastih nota.



I došli smo do mog najvećeg favorita :)

Elizabeth Arden 5th avenue - 5th avenue je najpoznatija ulica u svetu, izgledom puna bogatstva i mašte koja se pretvara u život.

Ovo je aroma za ženu koja poseduje osećaj stila, pametna, uspešna i elegantna, lako korača među luksuzom vitrina u raskošnoj ulici i oseća se svoja. (ovo je preuzet tekst tj. ovo proizvođač govori o parfemu)

Gornje note su jorgovan, lipovo cveće, rosna magnolija, mandarina, bargamot.
U srcu je bugarska ljubičica, ylang-ylang, jasmin, indijska tuberoza, breskva, karamfil i muskatni orah.
U bazi je amber, tibetski mošus, sandalovina, iris i vanila.
Parfem je napravio Ann Gottlieb 1996. godine.

Ovaj parfem ima veoma nežan miris, kiselkast, pomalo i slatkast miris i naravno dosta dugo ostaje na koži. Njega najviše volim jer može da se nosi u svim godišnjim dobima.

Verujem da ću mu se svaki put vračati, iznova i iznova jer me obara sa nogu.
Uz njega može da se kupi i losion za telo i gel za tuširanje što je još jedan veliki plus.


Nadam se da Vam se svideo ovaj post, želim da bude što više tema na blogu kako bih Vam pomogla pri biranju proizvoda i mojim iskustvima o njima.

Da li ste probale neki od ovih parfema? 
Koji su Vaši omiljeni? Pišite mi u kometarima kako bih mogla i ja da probam neki od Vaših favorita....

Hvala što me pratite..... :*



You Might Also Like

17 comments

  1. 5th avenue 4 life :-D Imam ga 2 od 125ml, jedan je pri kraju drugi je pun, svaki put kad bude u Liliju akcija za taj set ja ga uzmem. :-D

    Frauleind.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. E nisam ni znala da ga ima u Lilyu hvala ti draga ja sam ga dobila :) tako da kad ga pptrosim sigurno cu da ga uzmem :*

      Delete
  2. Calvin Klein - Beauty, ako budeš u prilici probaj obavezno :)
    Pozdrav, Milica sa bloga ,,Šminke nikad dosta" :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hocu draga :) zelim i Chanel N5 da probam

      Delete
  3. Volela bih da probam 5th Avenue, a Cherish obožavam 😉❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlican je Zorice, ako imas priliku probaj ga :*

      Delete
  4. mmm, divni su ti parfemi. Moja preporuka tebi je Pure Seduction iz kolekcije Victoria 'S Secret. Sigurna sam da će ti se dopasti. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probacu i taj cim budem imala priliku ili ga vidim negde uzimam odmah :*

      Delete
  5. Divna kolekcija, volim parfeme iz Avona, dopali su mi se Little black dress, Perceive, Passion dance, Pur blanca i Incandessence :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Incandessence planiram da probam ;) njega odavno merkam :*

      Delete
    2. Probaj obavezno i javi kako ti se dopao :*

      Delete
  6. Nisam probala ove parfeme. Od Avonovih volim Today, Percieve i Incandessence.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto prilike draga da ih probas :) moj sledeci je Incandessence :*

      Delete
  7. Elizabeth Arden je marka koju bih bas volela da probam,a nazalost nisam.Little red dress od Avona je jedini odavde koji sam probala.

    ReplyDelete
  8. Nisam probala nijedan, slabo koristim parfeme zbog glavobolja, ali volim neke nežne i blage :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onda definitivno nijedan nije za tebe :* jer svi imaju slatku notu u sebi :)

      Delete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews