Biomelem biošampon protiv peruti

August 02, 2016

Sa B vitaminima i ekstraktom kvasca



Drage moje, za danas jedna recenzija. Šamponi mi nekako i nisu toliko važni ali neki rade posao a neki ne. O ovom vam pišem jer sam uspela da se rešim peruti. Stvarno veliko iznenadjenje za mene. Nija laž kao što neki proizvodjači nude, a od toga vam još bude gore. Pa pročitajte šta mi se svidelo kod ovog šampona.

Šta kaže proizvodjač

Za razliku od drugih šampona u osnovi sadrži čistu izvorsku oligomineralnu vodu i ultrahranljivi kompleks B vitamina i prirodnih voćnih kiselina; aktivira seboregulativne i antiinflamatorne funkcije kože glave, hidrira i regeneriše kosu i ona postaje nežna, puna i sjajna.
Biomelem i šampon i melem deluje preko kože glave na folikul dlake; pospešuje mikrocirkulaciju, hrani i jača koren kose, ojačava dlaku od korena do vrha, stimuliše rast kose preko korena dlake. Bolja ishranjenost korena dlake poboljšava izgled i kvalitet kose.


O šamponu

Dolazi u belom pakovanju od 222ml. Struktura šampona je krem šimeraste boje.

Sastav



Moje mišnjenje

Ovaj šampon kad sam probala prvi put dosta mi je bio čudan. Teme glave mi je bilo suvo posle njega kao da je skroz čisto. Ja i nisam bila nešto oduševljena ali sam nastavila da ga koristim. Vremenom sam se navikla na njegove rezultate koji se dobijaju. Znatno mi se smanila perut, 80% sigurno. Miris je fantastičan a i šampon peni već nakon prvog pranja kose. Ovu tubicu sam potrošila bukvalno u jednom dahu. Imala sam baš problem sa peruti i mašćenjem kose ali hvala Bogu ovaj šampon mi je pomogao. Neko vreme ga necu koristiti pa cu krenuti opet kako mi se teme ne bi zasitilo.


Cena

Cena ovog šampona i cele kolekcije 'Moć cveća' je 209 RSD.
Može da se nadje u Lillyu i u apotekama.


Da li imate neke šampone da mi preporučite koji su takodje dobri za ovu svrhu?!


Hvala što me pratite... 💋


You Might Also Like

0 comments

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews