Schaebens Dead Sea Mud MASK

August 04, 2016

Maska od blata iz mrtvog mora



Danas drage moje pišem o jednoj maskici za lice. Kada sam slobodna, uvek pokušavam da ulepšam sebi odmor nekim relaks proizvodima. Ja sam više romantična duša tako da volim i svećice i neku dodru knjigu da čitam dok se opuštam.

Šta kaže proizvođač

Maska od blata iz mrtvog mora sa algama, blatom, mineralima, aloe verom, kamilicom, cinkom. Za nečistu i problematičnu kožu.
Sprečava pojavu akni i mitisera, za dubinsko čišćenje, bez veštačkih boja i parfema.
Ova maska je posebno razvijena za nečistu i problematičnu kožu. Bori se protiv bakterija koje izazivaju bubuljice, otklanja suvišnu masnoću i dubinski čisti kožu. Redovnom upotrebom sprečava se pojava bubuljica, mitisera i ostalih nečistoća. Klinička ispitivanja pokazuju da se stanje kože vidno poboljšava. Zahvaljujući svojim anti-oksidativnim svojstvima, alga spirulina štiti kožu od štetnih iritanasa iz spoljašnjosti, i na taj način podstiče njene prirodne funkcije.
Rezultati: cist ten,vidljivo zdrava i čista koža.
Uputstvo za upotrebu: Izgnječiti pakovanje pre otvararanja. Ravnomerno naneti masku na sveže očišćeno lice (i dekolte). Zaobići kožu oko očiju i usana. Ostaviti da deluje 10-15 minuta, zatim isprati toplom vodom. Koristiti jednom do tri puta nedeljno, prema potrebi.

O proizvodu

Ova obogaćena maska dolazi u kesici od 15ml i to je namenjeno za jedno nanošenje. Tamno sive je boje a kad se osuši zelene.



Sastav



Moje mišljenje

Sam proizvođač dosta obećava sa ovim podužim tekstom. Prvi put vidim da se neko toliko posvetio detaljnom opisivanju proizvoda. To mi je bilo vrlo privlačno i odlučila sam se da probam. Ova maska je sive boje kaka se istisne iz kesice i lepo se razmazuje po licu. Ja sam pre nanošenja maske oprala lice sa sapunom i vodom. Očistila sam kožu kako je proizvođač naveo. Kada nanesem masku na lice imam utisak blagog peckanja i zatezanja kože. Kada se osuši zelene je boje i treba joj 15-20 minuta. Tad se posvećujem sebi i uživam. Dok se maska sušila videla sam crne tačkice od mitisera na njom.
Kada sam skidala masku sa mlakom vodom radila sam i blagi piling lica. Koža mi je bila malo crvena ali ništa strašno.

Rezultati: skidanje crnog čepa kod mitisera, meka i dubinski očišćena koža.
To možete da vidite i na slici.



I moj utisak za kraj. Zadovoljna sam ovom maskom i još mi je draže što sam našla ovako dobar proizvod za moju osetljivu kožu. Probaću češće da uvedem ovaj ritual u moju rutinu.
Zaboravila sam da kežem da ova maska može da se podeli na dva puta jer ima previše proizvoda.

Cena

Cena ove maske je 139 RSD (1€).
Može da se kupi u DMu.

Da li ste probali ove maske i koja je vama najbolja?


Hvala što me pratite... :*


You Might Also Like

0 comments

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews