Favorites 2016

December 25, 2016

Godišnji favoriti - dekorativa


Ova godina mi je bukvalno proletala, moja svakodnevna zanimacija je bio blog i kozmetika, iz tog razloga sam odlučila da ovaj post podelim u dva dela jer imam previše proizvoda. 
Pa da krenemo sa utiscima.

Essence I love extreme pink maskara
Ovu maskaru posedujem najduže od svih proizvoda i ovo mi je treće pakovanje. O njoj nisam nikada pisala recenziju, ne znam zašto. Savršena mi je.
Naglasi moje trepavice tj. da im volumen, dužinu i crnu pigmentaciju. Sa ovom maskarom volim da preterujem i stavim tri sloja kako bih dobila izgled veštačkih trepavica. Taj posao uspešno odradim.



Loreal gel eyeliner (POST)
Kakav je to full makeup bez eyelinera? 
Svakodnevno ga ne koristim, ali kada posebno naglasim oči on je moj mali pomoćnik. Pigmentovan, dugotrajan, lak za nanošenje...ma sve. Definitivno me poslušajte i kupite ga, olakšaće vam život. Potrebno je malo vežbe kako bi bio savršen, kvalitet će to opravdati.


City color paleta za konturisanje (POST)
Mogu da kažem da me je ovaj proizvod pozitivno iznenadio, svojim kvalitetom. Pigmentacija je odlična, lepo se dozira i nadograđuje. Kao što možete da vidite čak sam dotakla i pan bronzera. Hajlajter mi je zadovoljavajući ali ga slabo koristim.


Revlon Colorstay puder (POST)
Revlon puder sam želela dosta dugo i ugrabila sam priliku kada je bio na sniženju. Njega koristim vrlo retko, za slikanje i posebne prilike. Daje mi totalnu pokrivnu moć, prosijavam se tek nakon 12 sati i to je za mene sasvim dovoljno. Nije mi težak na licu, ali ga ipak ne bih nosila svakodnevno.


Farmasi fiksator (POST)
 Novi proizvod kompanije Farmasi, od skoro je u prodaji ali ga ja obožavam. Nema osećaja zatezanja, nije kao lak za kosu. Daje svežinu mom licu, sjedini praskaste proizvode, a služio mi je i za pigmente. Morate ovaj fiksator da imate.

Za sam kraj karmini 😄


Aura matt karmin 602
Karmin koji me je oduševio svojom dugotrajnošću. Uvek kada ga nanesem moje usne izgledaju punije i zato mu dajem čistu desetku. Definitivno sam "ubola" boju koja mi najviše odgovara.

Golden rose liquid lipstick (POST)
Kolekcija koju je ove godine lansirao GR me je oduševila. Doduše nisam imala priliku da probam više nijansi ali čuvena desetka me je iznenadila. Vrlo specifična boja, trebalo mi je vreme da se naviknem na istu ali nisam mogla da odolim kvalitetu. Ovaj karmin može da izdrži piće i obrok (sem ako to nije nešto masno) zbog toga mu skidam kapu. Mnogo sam lenja da popravim karmin ili kad to već želim da uradim retko kad imam ogledalo kod sebe.

To bi bilo sve za ovaj post drage moje, klikom na POST koji stoji pored naziva proizvoda idete direktno na recenziju. Ako vas zanima detaljnije, obavezno se informišite.

Da li imamo neke zajednočke favorite? Koji proizvodi su zadobili vaše poverenje ove godine?

Hvala što me pratite... 💋


You Might Also Like

2 comments

  1. Golden rose 10 lovim vec dugo. :) Najprodavaniji je.
    I ja volim Aura mat karmine, ostalo nisam probala, ali mi paznju privlace Essence maskara i Farmasi fiksator. :) Dopadaju mi se tvoji favoriti. :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, svakako ako probas nesto ocekujem recenziju 😘❤️

      Delete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews