Max Factor Miracle Touch

December 27, 2016



Miracle touch je puder koji je redizajniran ove godine u septembru mesecu. Nisam imala priliku da probam prvu verziju da ih uporedim, ali u ovom postu možete da vidite šta mi se to svidelo, a šta ne kod ovog pudera.

Inovativna vrsta kompaktne podloge koja se, pri dodiru s kožom, transformiše u lagani, gipki fluid, pružajući vrhunski finiš i ravnomernu pokrivenost u samo jednom potezu. Miracle Touch obezbeđuje savršeno prirodan izgled kože, bez težine, linija ili neujedanačenih mrlja.



Ovaj puder od 11,5g dolazu u plastičnoj ambalazi. U donjem delu, koji se odvrće, nalazi se puder a u gornjem aplikator.
Na našem tržištu mislim da postoji pet nijansi.
Moj puder je u nijansi golden 075.

Kada sam otvorila ambalažu, pomislila sam da je ovo kameni puder. Međutim, ovaj puder u dodiru sa kožim, četkicom ili aplikatorom postaje kremast.



Prilikom nanošenja pudera aplikatorom ili prstima njegova pokrivna moć je bila srednja. Lepo mi je ujednačio ten i stopio se sa bojom mog lica.
Prilikom nanošenja četkicom, dobija se potpuna pokrivna moć ali nažalost, tad je pigmentacija daleko veća. To mi se nije dopalo kod ovog pudera, jer ista nijansa izgleda tri puta tamnije.
Nema u sebi narandžasti podton što je većini bitno. Kada se nanese na lice, ovaj puder se matira u roku od 2 minuta. Ne uvlači se u bore i linijice na mom licu.
Nije težak i meni drži pod kontrolim T-zonu 5 do 6 sati, ako ga nanosim sa prstima. Ipak kada se nanese četkicom ne prosijam se toliko brzio,već nakon 8 sati. Puder inače stoji bez problema na licu dok ga ne  skinem. Nisam imala problem prilikom konturisanja lica tj. lepo se blendaju proizvodi.
Pošto imam problematično lice ovaj puder mi nije izazvao alergiju i bubuljice, a prekrio je moje crvenilo sa kojim imam problem.

Sa leve strane sam puder nanela četkicom, dok sam sa desne strane puder nanela prstima. Razlika je očita. Obratite pažnju i na podočnjake!
Slika je bez filtera!

Cena ovog pudera je 1990 dinara (15$). Trenutno je u Jasmin parfimeriji sniženje na MF proizvode i njegova cena je 1300 dinara.

Toplo vam preporučujem ovaj puder, dobro pazite pri biranju nijanse. Kad se nadograđuje pigmentacija je veća, kao što sam i navela. Ja planiram da kupim još jedan svetliji kako bih imala odgovarajuću nijansu jer sam prezadovoljna, a samim tim i da ga nosim svakodnevno.

Da li ste probali ovaj puder i kakvi su vaši utisci?

Hvala što me pratite...💋


You Might Also Like

0 comments

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews