Golden Rose Eyebrow styling kit

April 09, 2017



Za poseban "akcenat" na licu su zasužene obrve. U poslednje vreme su popularne instagram obrve, ja ih volim ali za dnevne varijante se odlučim da one izgledaju prirodno.
Poslednjih dve nedelje svakodnevno mi u tome pomaže Golden Rose NOVA paleta.

Golden Rose će na naše tržište uskoro plasirati ovu paleticu, kao i još neke proizvode koje ću vam predstaviti.
Cenu za ovaj proizvod ne mogu da vam kažem jer je još nema u prodaji, kada budem saznala svakako ću da dodam u tekst.
*Cena 848 dinara (7e)


Pakovanje ove paletice je od crne mat plastike, a logo ima sjaj. Moram da naglasim da je veoma simpatična i malena, pa samim tim može da se nosi na putovanja.

U paleti se nalaze dve senke, vosak, pinceta i četkica.
Senke imaju po 2,5 g a vosak 1,7 g.
Ova paleta se može pronaći u tri nijanse, a moja je 02 ASH.


Kada sam dobila paleticu, bila sam u fazonu, ja ovo odmah moram da probam. Otvorila sam i videla da su senke odlično pigmentovane, ali i da će odgovarati plavim i smeđim devojkama.

Za četkicu sam pretpostavila da neće imati nikakvu namenu jer su dlake dosta grube, pa sam je ostavila u paleti kako bi mi služila za nanošenje voska. Pinceta je precizna i oštra tako da sam njom zadovoljna.


Kao što sam i rekla senke su dosta pigmentovane i lepo se nadograđuju. Ja nijansu u sredini tj. najsvetliju koristim za prednji deo a tamniju za ostatak popunjavanja obrve.
Lepo uspem da definišem obrve i one izgledaju prirodno.
Vosak da dodatnu pigmentaciju, sjaj dlakama ali ih ne fiksira, u slučaju da ih ne skraćujete to može da vam predstavlja problem. Vosak definitivno nije isto što i gel.
Jedina mana ove palete je nedostatak četkice kojom će te moći da nanosite senke.

Kako to izgleda na mom licu možete pogledati na slici ispod.



Zaključila sam da je ova paletica namenjena devojkama koje imaju lepe prirodne obrve i kojima je potrebno samo malo definisanja.
Svakako sam zadovoljna ovom paleticom i preporučujem vam je.
Iako imam dosta proizvoda za obrve prethodnih dana, nedelja se "hvatam" za ovu paletu.

Da li vam se sviđa ova paleta?

Hvala što me pratite... 💋


You Might Also Like

2 comments

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews