Golden Rose Essential mascara

April 05, 2017


Glamurozne trepavice su uvek u modi, za mene su one veoma bitan detalj svakog make up looka. Ja obožavam volumen i dužinu istih, nekako mi svaki put daju završni "tač".
Danas želim da vam predstavim jednu sjajnu Golden Rose maskaru.



Ova maskara dolazi u crnom pakovanju sa 9ml proizvoda. 
Četkica je gumena a iglice su dosta retke.
U ovoj Golden Rose Essential kolekciji ih ima pet.

Moja maskara je konkretno namenjena za definiciju, volumen i dužinu trepavica, bar tako proizvođač kaže.
Tačno je da mi maskara daje ultra volumen, zbog tanke četkice koju mogu da koristim pri samom korenu trepavica. Nijedna maskara mi ovo do sad nije omogućila, te sam prijatno  iznenađena. Ne daje preterano na dužini, ali meni je sasvim solidna jer su moje trepavice dosta duge.
Definicija trepavica je svima bitna, uglavom niko ne voli onaj momenat "ulepljenih" trepavica. 
Četkica lepo raščešlja svaku dlaku posebno i ostavi određenu količinu proizvoda.



Boja je intenzivna, pa je jedan sloj sasvim dovoljan ko voli prorodniji izgled. Ja uglavnom stavim dva sloja, a za neki jači look tri sloja. 
Maskara se lepo nadograđuje (nema lepljenja trepavica). 


1. slika BEZ maskare
2. slika JEDAN sloj
3. slika DVA sloja

Maskara mi se trusila prva dva puta kada sam je nanela ali trenutno nemam taj problem. Uglavnom mi se to dešava sa novim maskarama.
Meni ostaje na očima dok je ne skinem.

Cena ove maskare je oko 300 dinara (2€). Veoma su pristupačne i definitivno vam preporučujem ovu jer mislim da nemate šta da izgubite.

Zadovoljna sam maskarom i sigurno ću nastaviti da je koristim. Uskoro ću vam je uporediti sa mojim favoritom, ali još nisam sigurna da li će ova biti novi.

Da li ste probali Golden Rose maskare i koja se vama najviše dopala? 

Hvala što me pratite... 💋



You Might Also Like

2 comments

  1. Volim njihove maskare i dok sam bila mladja stalno sam ih koristila. Sada sam vise za Maybelline i Essence maskare, one su mi se pokazale bas dobre :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se, ali neke maskare rade skoro pa indentičan posao a razlika u ceni zna da bude drastiča. 😬

      Delete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews