Ingrid Make up BASE

April 02, 2017


Pre nekih dva meseca ste imali priliku kod mene da vidite Ingrid proizvode, neke recenzije sam već napisala ali najslađe sam ostavila za kraj. 
Potrebno mi je dosta vremena kako bih testirala neki proizvod za lice, jer je ono problematično, osetljivo a ujedno imam i kombinovanu kožu.
Danas vam pišem moje utiske o Ingrid prajmeru za lice.


Cena ovog prajmera je veoma povoljna, tačnije 695 dinara (6€). Mislim da na našem tržištu ne postoji jeftiniji prajmer, sa ovom količinom proizvoda. 

Prajmer nam dolazi u staklenoj bočici od 30ml, sa crnom pumpicom. 
Miris nije jak, iako je silikonska baza. 
Prijatno me je iznenadio sastav, jer baza sadrži samo šest supstanci, a to su: Cyclopentasiloxane, Isododacane, Dimethicone, Crosspolymer, Phenoxythanol, Ethylhexylglycerin.


Prvi susret sa ovim proizvodom bio je za mene novo iskustvo jer nikad pre nisam kostila baze. Smatram to svojom ogromnom greškom, a moja muka sa masnom T-zonom je trajala dok nisam uvela prajmer u svoju rutinu. 


Konkretno ovaj prajmer mi matira lice, popuni pore oko nosa i produži trajanje pudera, na T-zoni nekoliko sati. 

Potrebna je veoma mala količina prajmera za celo lice. Ja najveću koncentraciju stavim na T-zonu, a zatim ostatak razmažem na ostale delove lica. 
Lice posle prajmera je meko i ujednačeno.
Zapazila sam da mi koža ne upija ovaj proizvod i da mi ostaje film. Međutim, to mi nije smetalo tokom nanošenja, čak mi je i pomoglo da puder izgleda bolje. 
Svakako sačekam par minuta da on upije koliko toliko.
Lepo se blendaju i ostali proizvodi preko pudera.

Bio mi je pomalo težak i osećala sam kao da imam masku prvih dva sata, dok mi se koža nije navikla.
Nisam primetila da mi je smanjio linijice na podočnjacima kao što proizvođač tvrdi, ali ja to ni ne tražim od proizvoda. 
Nisam imala iritacije ili neke druge neželjene reakcije.
Namenjen je svim tipovima kože i ja mislim da bi odgovarao većini. 
Smatram, da ni suvoj koži ne bi istakao problematične delove, jer ima taj film koji ostaje na licu posle nanošenja.

Ova količina je potrebna za celo lice.

Svakako vam preporučujem ovu bazu, jer će vam trajati bukvalno dve godine ako ne i više. 
Obavlja sasvim solidan posao, ali po meni nije za svaki dan. Mislim da koža ne može da diše, pa je preporučujem za večernje ili posebne prilike.


Ovu bazu možetete da poručite sa online sajta kozmetikaiparfemi.rs ili OVDE da pogledate prodajna mesta u vašem gradu.

Za sve devojke iz Subotice, njihova radnja se nalazi pored "Pelivana".

Na mom blogu možete pronaći još par proizvoda, koje takođe možete kupiti kod njih.
Ako vas zanima neka recenzija kliknite na označene linkove ispod. 



Hvala što me pratite... 💋


You Might Also Like

0 comments

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews