Ziaja Acai Berry antioksidativna & regenerativna krema za lice i vrat

October 11, 2018


Pored novih proizvoda za kosu, o kojima sam vam pisala OVDE, Ziaja ima i novu kolekciju za negu lica.
Cela kolekcija je sa acai bobicama, a možete da pronađete sledeće proizvode: mineralni piling, tonik, dnevnu i regenerativnu kremu.


Ja sam na testiranje dobila obe kreme ali danas ću da vam pričam o noćnoj.
Ovu kremu nazivam noćnom jer je uglavnom tad koristim, mada je namenjena i za dan.


Ona dolazi u plavoj tubici od 50ml, a njena cena je oko 700 dinara.


Ziaja acai berry je hranjiva i regenerativna krema sa acai bobicam za opuštenu, beživotnu i osetljivu kožu s anti "tech neck" dejstvom (protiv bora koje nastaju na vratu).
Intenzivno hidrira i poboljšava elastičnost kože. Zaglađuje bore i ima antioksidativno delovanje. Efikasno regeneriše kožu tokom noći.

*za sastav i detalje o kremi možete da povećate slike*

























Krema je bele boje i nije masna, što je meni veoma bitno jer imam mešovitu kožu i ne prijaju mi "teške" kreme. Brzo se upija. Ima prelep miris koji se zadržava neko vreme, u početku je malo intezivniji, možda nekih 5 minuta.



Iako je ova krema namenjena za bore i regeneraciju, ja je koristim iako imam samo 23 godine.
Smatram da je ovo pravi trenutak za negu jer su krenule da mi se pojavljuju smejalice.
Ne primećujem razliku što se bora oko usana tiče ali isto tako smatram da je potrebno daleko više vremena od dva meseca.

Pre svega ova krema je meni pomogla sa crvenilom i upalnim procesima (koji se javljaju tokom PMSa). Crvenilo mi se često pojavljuje u predelu oko nosa jer mi je koža baš osetljiva. Posebno u tom periodu uzimam ovu kremu jer znam da će moja koža do jutra biti kao nova. 


Što se hidratacije tiče mislim da ova krema radi odličan posao. Koža izgleda zdravo i blistavao. Postoji i period kad preskačem noćnu kremu par dana da mi se koža ne bi zasitila ali kad god nanesem ovu Ziaja acai kremu koža "dobije" ono što zaslužuje.



Kada sumiram utiske oni su veoma pozitivni i definitivno bih opet kupila ovu kremu jer mi odgovara. Koža izgleda sjajno, a što mi je još bitnije rešava problem crvenila i sitnih bobuljica preko noći.


Da li ste probale nešto iz ove nove kolekcije?!
Ja imam u planu da probam i tonik za lice.


Još neko vreme ću da testiram drugu dnevnu Ziaja kremu pa vam prenosim utiske i o njoj 😉



You Might Also Like

1 comments

  1. Obožavam tu liniju proizvoda. :) Fotke su prelepe.

    ReplyDelete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews