Dresslily package #1

November 10, 2016

Utisci o saradnji sa Dresslily sajtom



Drage moje,
Danas Vam pišem o jednoj polovini paketa koji mi je stigao sa Dresslily  sajta. Zbog carine i pdv-a sam tražila da mi pošalju u dva paketa. Zato danas nećete videti sve stvari sa Dresslily's Helloween liste koju možete videti OVDE .
Ovog pita sam naravno opet platila carinu 280 dinara (2€) i ogorčena sam našim sistemom ali šta da se radi! Prvi paket je došao za 12 dana.

Shiping je bio besplatan i još uvek je, što me posebno raduje a trebao bi i sve Vas online šoping holičarke.

Pa da krenemo.
U ovom paketu su mi dosle Party maskice ili stikeri, kako ko zove i komplet trenerka.

Party stikeri
Ove stikere sam uzela kako bih doprinela mojim slikama za blog ali i kako bih ulepšala slike na našem blogerskom druženju (Serbian bloggers day), gde sam bila jedan od organizatora.
U paketu se nalazi 31. različitih stikera i ponuda je veoma nego povoljna.
Uz stikere dolaze štapići i lepak i možete da zalepite kako Vi želite.
Njih ću uvek pamtiti po našem druženju.
Sve detalje možete da pogledate OVDE.

Na sajtu izgleda ovako



Uživo izgleda ovako



Trenerka
Trenerka je indentična kao i na slici. Naravno to ću Vam i pokazati.
Ona je od elastina (onog što sjaji) i veoma je prijatan za kožu.
Dosta je tanka pa je preporučujem za malo toplije dane a ne za zimu. Ja ću gornji deo nositi i preko zime jer mi se jako dopada. Mašnice su nešto što ja voli. Volim da je klasicno ali opet da ima nekih detalja. Otvor za glavu je malo širi pa može da se spusti i ja jedno rame. Uzela sam u M veličini i taman mi je.
Sve detalje možete pogledati OVDE .

Na sajtu izgleda ovako



Uživo izgleda ovako



Ovim stvarima sam prezadovoljna i jako mi se sviđaju. Jedva čekam da mi dođe i drugi deo paketa pa da Vam kažem svoje utiske.
Radnicu iz marketing tima zaslužuju sve pohvale za uslugu i ljubaznost.

Hvala što me pratite...💋


You Might Also Like

7 comments

  1. Nažalost ni carina u Crnoj Gori nije ništa bolja, pogotovo kada se radi o stvarima iz UK, ali dobro :d Dopadaju mi se party stickeri, a i trenerka ne izgleda nimalo loše xoxo

    www.theninebyivana.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trenerka je sasvim solidna za taj novac. Jeste da sam navikla na pamucne stvari ali i ova trenerka ce lepo da mi se uklopi.

      Delete
  2. Trenerka ti predivno stoji! Inace i ja se uvek susrecem sa problemom vezanim za carinu, ali sta da se radi, to je deo posla, bitno je da si dobila ovako predobre stvarice!

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. To jeste, a ne mozemo po pitanju carine nista da uradimo 😣 Meni se dopadaju a jedva cekam i drugi deo da vidim kakve su ostale stvarcice 😊

      Delete
  3. Jako mi se svidja trenerka,lepo ti stoji.Čekam utiske i sličice iz drugog paketa!Pozz

    ReplyDelete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews