Favoriti 2018.

February 20, 2019

Malo kasnim sa favoritima ali nema veze, bitno je da vam napišem koji proizvodi su obeležili prethodnu godinu.
U ovom postu ću da pišem o preparativi i o dekorativi jer stvarno nije bilo previše proizvoda koji zaslužuju pažnju 😉.



Preparativa



Ova krema je za mene bila potpuno otkriće. Sjajno hidrira kožu, umanjuje crvenilo, odlična je i kao prajmer pre šminkanja, a ima i prelep miris. Definitivno krema koju bih preporučila svima.
Njena cena je oko 700 dinara.
Znam da ima još devojaka kojima se ova krema našla u favotitima. 

Recenzija → OVDE




Prvu polovinu godine obeležila je i borba sa peruti. Koristila sam Insight šampon koji ne sadrži "štetne" sastojke ali nažalost isušio mi je krajeve i perut mi se vratila posle 3 meseca. Moja opcija je bila da probam Burrin šampon. Ispostavilo se da je ovaj šampon idealan za moje teme. Rezultate sam videla posle petog pranja, a perut mi se nije vratila (od tad je proslo pola godine). Koristim ga jednom mesečno zbog preventive.

Recenzija → OVDE

Dekorativa



Bukvalno paleta mog života!
Iskrena da budem nikad nisam bila ovoliko zadovoljna kvalitetom, bojama, pigmentacijom. Iako posedujem i I heart makeup Death by chocolate ova je za mene idealna.
Ne bih puno da pričam o njoj jer možete da vidite i sami na instagramu koliko sam samo lookova kreirala.
Uglavnom je koristim bez prajmera, senke se ne uvlače u pregib, lako se blendaju i dugotrajne su.

Recenzija → OVDE



Konturisanje lica je kod mene obavezno svakog dana, zato je i ova paleta morala da se nađe u mojim favoritima.
Iako sam mislila da paleta nije namenjena meni, pogrešila sam. Potrebne su mi sve nijanse za konturisanje, uglavnom mešam dve nijanse, sve zavisi da li želim prirodniji ili glam look. Nije previše pigmentovana, savršene su i za početnike, a i za devojke koje vole savršeno izblendane konture.

Recenzija → OVDE


Golden Rose mat karmin 13 i 23 



Idealna kombinacija za nude usne. 
Trenutno mi ne prijaju mat karmini i tražim identičnu nijansu shine karmina.


To bi bilo to što se tiče mojih favorita, nadam se da će ih ove godine biti više! 😊😍

You Might Also Like

2 comments

  1. Super post. Zanimljivi proizvodi.♥♥

    https://smallwomenscorner.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Divni proizvodi. Paleta senki je prelepa :)

    ReplyDelete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews